|
Post by lord_pwnage on Jan 12, 2008 17:43:55 GMT 1
even heel iets anders... bah ik wil niet werken op zaterdag liesbeth@work weet er alles van alleen heb ik een pc op het werk <3 met skype <3 ^^
|
|
|
Post by Elisabeth on Jan 13, 2008 13:52:07 GMT 1
wij hebben wel een pc, maar helaas kan ik echt op geen ene site, valt me mee dat annatar niet geblocked is...
|
|
|
Post by verootjuh on Jan 13, 2008 14:03:44 GMT 1
wij hebben wel een pc, maar helaas kan ik echt op geen ene site, valt me mee dat annatar niet geblocked is... Dan zullen ze dat wel zo ingesteld hebben?
|
|
|
Post by lord_pwnage on Jan 13, 2008 22:40:42 GMT 1
wij hebben wel een pc, maar helaas kan ik echt op geen ene site, valt me mee dat annatar niet geblocked is... wees slim, ga er niet te vaak heen :') als hij hoog in het lijstje bezochte website's komt zullen ze hem vast blokkeren
|
|
|
Post by lord_pwnage on Jan 17, 2008 13:01:42 GMT 1
o.O wtf...
|
|
|
Post by verootjuh on Jan 17, 2008 13:44:53 GMT 1
Over onzinnig gesproken... wie verzint er nou zoiets? “Verliefd zijn is net zoals in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel.”
|
|
|
Post by lord_pwnage on Jan 17, 2008 13:52:53 GMT 1
ja he ik vind het wel vet opzich :haha: is die quote van jou? leuke vergelijking xD
|
|
|
Post by Gwendolyn on Jan 17, 2008 14:16:26 GMT 1
AF neemt een break van een jaar omwille van Sanders gezondheid en Epica van wege Simone's gezondheid... Heftig jaarthe voor Metal land.
|
|
|
Post by verootjuh on Jan 17, 2008 15:43:14 GMT 1
AF neemt een break van een jaar omwille van Sanders gezondheid en Epica van wege Simone's gezondheid... Heftig jaarthe voor Metal land. Huh? Epica neemt geen jaar break toch?
|
|
|
Post by Wietse on Jan 17, 2008 15:45:03 GMT 1
AF neemt een break van een jaar omwille van Sanders gezondheid en Epica van wege Simone's gezondheid... Heftig jaarthe voor Metal land. Huh? Epica neemt geen jaar break toch? Nee maar deze maand in iedergeval alles gecancelled. Is hopen voor ze dat Simone er weer snel bovenop is
|
|
|
Post by susanne on Jan 17, 2008 17:57:10 GMT 1
tis MRSA. dat zal wel ff duren.. ze is wsl sinds september al geïnfecteerd met de bacterie maar idd hopen dat ze weer snel beter is
|
|
|
Post by lian on Jan 17, 2008 19:49:20 GMT 1
man, dat wordt een stom jaar. geen AF concerten, waarschijnlijk ook weinig Epica... Dan blijft alleen Annatar over van mn top3 bands! *kortom, touren mensen, touren!*
|
|
|
Post by dj on Jan 17, 2008 19:52:57 GMT 1
Deze kreeg ik via de mail binnen : Waarde collega's, beste vrienden... Virusmeldingen zijn meestal riskant want ze berusten in 90% van de gevallen op valse meldingen. Onderstaande melding vond ik toch de moeite waard om er tegen te waarschuwen... Een nieuw gevaarlijk virus wordt onder andere elektronisch verdeeld. Het heet 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort : WERK). Je kan WERK krijgen van je chef of van jouw collega's. Raak het niet aan. Het virus wist jouw privé-leven. Op de duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs 's avonds niet meer over. Als je in contact komt met WERK zijn er twee oplossingen. De eerste oplossing is 'Werk Isolerende en Joviale Neutralizator' (WIJN). De tweede heet 'Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter' (BIER). Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar... Stuur dit bericht door naar minstens 5 vrienden. Heb je geen 5 vrienden (meer) dan heeft het WERK je al geïnfecteerd. Hoog tijd om er iets tegen te doen. Desgewenst kan onze club je daarbij altijd helpen. Let wel dat je het virus met mate(n) te lijf gaat, zoniet zou het zich wel eens volledig tegen je kunnen keren... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by lord_pwnage on Jan 17, 2008 21:24:59 GMT 1
_O- prachtig die vind ik echt mooi
|
|
|
Post by dj on Jan 20, 2008 13:23:33 GMT 1
;D ;D
|
|