|
Post by dj on Sept 30, 2007 21:33:51 GMT 1
Ja, het is wel eens vervelend dat je tussen meerdere dingen moeten kiezen voor 1 avond, maar ja, het is niet anders.
Zal morgen horen van mijn collega (die achter de bar stond) wat hij van de avond van gisteren vond!
(Maar ja, zelf gisteren weer erg genoten van Magion)
|
|
|
Post by Herr Schneider on Nov 16, 2007 10:39:24 GMT 1
Zoo. Weer even een update van onze zijde. Momenteel zijn we bezig met opnames voor onze volgende cd! De drums staan erop, daar heeft Mr. Ivo de afgelopen tijd in rap tempo voor gezorgd. Binnenkort de bas en daarop volgend de rest. Hell yeah! Naar verwachting kunnen we 'm in de lente van 2008 releasen. En verder komen er nog wat optredens aan. 1 december: OJC De Trucker, Pijnacker 9 december: Archeon Midwinter Fair 22 december: De Box, Boxmeer (Met Myrkvar en Thronar) 23 februari: Bastille Metalfest, Schoonhoven
|
|
|
Post by Herr Schneider on Aug 27, 2008 13:41:45 GMT 1
Zo.. Ook weer hóóg tijd voor een update van dit topic! Op 7 november vindt Heidenfest plaats in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. www.heidenfest.euDaer willen wij uiteraerd wel heel graeg spelen!Zeker gezien de heersende rest van de line-up. Welnu. heidenfest.eu/voting_form.php?lang=en&show=8&band=11Via deze link kan je ons naar de 1e plaats stemmen! En onze dank is enormer dan groots en grotesk!
|
|
|
Post by dj on Aug 27, 2008 14:54:34 GMT 1
Ik heb gestemd! Succes, zou leuk zijn als jullie daar staan!
|
|
|
Post by lord_pwnage on Aug 29, 2008 23:30:31 GMT 1
ook een stemmetje van mij dan maar
|
|
|
Post by lianne on Aug 30, 2008 15:39:03 GMT 1
Zo.. Ook weer hóóg tijd voor een update van dit topic! Op 7 november vindt Heidenfest plaats in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. www.heidenfest.euDaer willen wij uiteraerd wel heel graeg spelen!Zeker gezien de heersende rest van de line-up. Welnu. heidenfest.eu/voting_form.php?lang=en&show=8&band=11Via deze link kan je ons naar de 1e plaats stemmen! En onze dank is enormer dan groots en grotesk! Correctie: daar MOETEN jullie spelen... vind ik
|
|
|
Post by lian on Aug 31, 2008 14:29:16 GMT 1
Maar ik heb gestemd voor Elexorien *rent heel hard weg*
|
|