|
Post by ilse on Apr 11, 2005 1:42:17 GMT 1
leuk gedaan
|
|
|
Post by joeri on May 18, 2005 22:29:31 GMT 1
eerste post is pas onzin
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jun 4, 2005 17:16:11 GMT 1
onzin topics zijn onzin..dat maakt onzinnige dingen heel onzinnig...onzinig he? ja, hoe onzinnig kun je zijn
|
|
|
Post by joeri on Jun 27, 2005 21:39:46 GMT 1
Lief ben ik he madicken is veel liever (naja komt denk ik omdat ik een jongen ben)
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jun 30, 2005 19:32:31 GMT 1
Lief ben ik he madicken is veel liever (naja komt denk ik omdat ik een jongen ben) Dan vind jij Madicken lief, en ik wietse goed geregeld toch?
|
|
|
Post by madick on Jul 1, 2005 11:56:03 GMT 1
Maar ik ben helemaal niet lief... [glow=red,2,300]IK BEN HEEEEEEEEEEL GEMEEEEEEEEN GRRR [/glow] ;D
|
|
|
Post by Haydenen on Jul 1, 2005 12:11:34 GMT 1
dan kan hij je nog wel lief vinden
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jul 4, 2005 12:24:26 GMT 1
Maar ik ben helemaal niet lief... [glow=red,2,300]IK BEN HEEEEEEEEEEL GEMEEEEEEEEN GRRR [/glow] ;D Heeeeelp..nu wordt ik bang woah..ik weenie..is dit nou onzinnig..of zinnig wat ik nu ga zeggen: IK BEN OVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!k had een uber goeie cijferlijst..alleen begrijp ik gewoon niet hoe ik in godsnaam aan een onvoldoende voor CKV kom, aangezien ik alles heb ingeleverd.... mijn cijfer lijst ne: 7.8 rap: 8 en: 8 rap: 7 wi: 7.4 rap: 7 ma: 6.8 rap (en examencijfer): 7 had: 7,3 rap: 6 ec: 7 rap: 7 lo: vold. rap: vold. ckv: onvold... rap: onvold...
|
|
|
Post by Wietse on Jul 5, 2005 7:25:32 GMT 1
Maar ik ben helemaal niet lief... [glow=red,2,300]IK BEN HEEEEEEEEEEL GEMEEEEEEEEN GRRR [/glow] ;D Heeeeelp..nu wordt ik bang woah..ik weenie..is dit nou onzinnig..of zinnig wat ik nu ga zeggen: IK BEN OVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!k had een uber goeie cijferlijst..alleen begrijp ik gewoon niet hoe ik in godsnaam aan een onvoldoende voor CKV kom, aangezien ik alles heb ingeleverd.... mijn cijfer lijst ne: 7.8 rap: 8 en: 8 rap: 7 wi: 7.4 rap: 7 ma: 6.8 rap (en examencijfer): 7 had: 7,3 rap: 6 ec: 7 rap: 7 lo: vold. rap: vold. ckv: onvold... rap: onvold... Gefeliciteerd! Ehh ik voel me een beetje oud worden hier maar ehhm wat zijn lo en ckv?
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jul 5, 2005 15:08:15 GMT 1
Heeeeelp..nu wordt ik bang woah..ik weenie..is dit nou onzinnig..of zinnig wat ik nu ga zeggen: IK BEN OVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!k had een uber goeie cijferlijst..alleen begrijp ik gewoon niet hoe ik in godsnaam aan een onvoldoende voor CKV kom, aangezien ik alles heb ingeleverd.... mijn cijfer lijst ne: 7.8 rap: 8 en: 8 rap: 7 wi: 7.4 rap: 7 ma: 6.8 rap (en examencijfer): 7 had: 7,3 rap: 6 ec: 7 rap: 7 lo: vold. rap: vold. ckv: onvold... rap: onvold... Gefeliciteerd! Ehh ik voel me een beetje oud worden hier maar ehhm wat zijn lo en ckv? hehe, bedankt ^^ LO => lichamelijke opvoeding..wat in jouw (of voor de rest die zich oud voelt, jullie) jonge jaartjes dus gewoon gym was *grinnikt* CKV => culturele kunstzinnige vorming..kunst, muziek, theater, cabaret e.d....wel interessant vak
|
|
|
Post by joeri on Jul 5, 2005 22:21:10 GMT 1
ckv was altijd kut lo is makkelijk
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jul 6, 2005 17:19:15 GMT 1
ckv was altijd kut lo is makkelijk CKV is gaaf hou wel van die culturele dingen enzow LO is zwaar shit...Maar ik heb kans dat ik komend jaar toch niet mee mag/kan doen met die pokke knie van me :S
|
|
|
Post by Gwendolyn on Jul 7, 2005 8:41:19 GMT 1
gefeliciteerd! zijn toch wel mooie cijfers. maar waar staan die onvoldoendes voor?
Naar welke klas ga je over?
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jul 7, 2005 18:41:51 GMT 1
gefeliciteerd! zijn toch wel mooie cijfers. maar waar staan die onvoldoendes voor? Naar welke klas ga je over? 4 Kader Handel/Administratie... (gewoon 4 mavo economie) ik snap echt niet wrom allemaal zo moeilijk als je gewoon op Mavo, Havo enzo kon houden..nu allemaal kader, basis, theoretisch, havo vwo.. -_-' pffff
|
|
|
Post by Gwendolyn on Jul 12, 2005 22:16:31 GMT 1
Leuk joh, Handel en Administratie.
Ik heb HEAO CE gedaan. Het begint toch wel weer te kriebelen om het toch af te maken. Ik haat het om als dom bestempeld te worden omdat ik mijn HEAO niet had afgemaakt.
|
|