|
Post by madick on Apr 4, 2006 11:29:44 GMT 1
Wat is het hier stil zeg! Ik ben een weekje weg en meteen komt hier niemand meer... Ik kan weer lopen.. dus zit ik weer minder achter te computer. En iedereen komt hier vanwege jou!! Echt waar! ;D
|
|
|
Post by Wietse on Apr 4, 2006 11:49:44 GMT 1
Wat is het hier stil zeg! Ik ben een weekje weg en meteen komt hier niemand meer... Ik kan weer lopen.. dus zit ik weer minder achter te computer. En iedereen komt hier vanwege jou!! Echt waar! ;D ja ik kom net kijken of jossh nog wat te vertellen heeft
|
|
|
Post by Josssh on Apr 4, 2006 16:24:40 GMT 1
@ Madick: Goed te horen dat je weer kan lopen! verder dacht ik al te merken dat iedereen hier voor mij kom, waarom is het nog het annatar-board en niet het josssh-board?
|
|
|
Post by susanne on Apr 7, 2006 18:01:09 GMT 1
Tja.. das een goede..
|
|
|
Post by arasazi on Apr 9, 2006 10:31:14 GMT 1
Zou je wel verdienen ja
|
|
|
Post by Daviid on Apr 9, 2006 17:18:57 GMT 1
|
|
|
Post by Josssh on Apr 16, 2006 20:18:31 GMT 1
IEDEREEN IS LEKKER HEEL SAAI HIER! (ja, ik verveel me )
|
|
|
Post by susanne on Apr 16, 2006 20:56:22 GMT 1
Wat kan jij onzin uitkramen zeg Over 6 dagen is Rockweekend
|
|
|
Post by Josssh on Apr 16, 2006 21:35:32 GMT 1
Dat krijg je hè, als je je verveelt, althans, ik heb dat. Jij kan er soms ook wat van hoor, dus niet teveel zeuren, ik probeer gewoon dit board een beetje levendig te houden. Daarvoor moet ik, als groupie en die-hard fan wel erg m'n best voor doen, want stel je voor.... Wat zou er gebeuren als helemaal niemand het hier een beetje levend houd? Ja, dat zou het een (nog) saaiere boel worden. Nu is het altijd erg gezellig hier, veel mensen enzo, honderden per dag, wat zeg ik? PER UUR! Maar d'r zijn natuurlijk is er wel een harde kern, van die mensen zonder leven, die elk uur hier komen kijken of er nog wat boeiends gebeurd is. (Ja, ik ben helaas zo iemand ). En dan gaan ze ook nog onzin lullen, nou als ik ergens niet tegen kan joh! oehhh dan is dat het wel! Wist je trouwens dat je je ook aan jezelf kan irriteren en ergeren? Ik wil, want dat doe ik nu bijvoorbeeld, maar omdat ik me verveel blijf ik door lullen hier. Hoe was iedereens weekend? Mijne rustig... Vrijdag niks, gister even met vrienden naar een cafeetje geweest en toen naar Martijn geweest om even Narnia te kijken. Aardige film, maar de kerstman verpest het helemaal! En het is een beetje te 'happy ending'. Maar het was wel de moeite waard hoor! Vandaag weer lekker genixt en morgen komen m'n opa en oma. Zaterdag trouwens Elf Fantasy Fair! Nog meer mensen, op Martijn na, die daarheen gaan? Okeeeeeeeeeej, ik vind het nu lang genoeg geduurd hebben, dit gelul. Tijd voor bier! knuffel voor iedereen die er 1 wil!
|
|
|
Post by susanne on Apr 17, 2006 10:26:48 GMT 1
Hehe oke oke.. je kan er ook wat van, maar ik kan je nog steeds gaan overtreffen. Mijn weekend was wel oke, beetje saai af en toe. Vrijdag heb ik folders bezorgd, zaterdag lekker uitgeslapen om me vervolgens de hele dag te vervelen, dus uit verveling ging ik mn kamer opruimen (tenminste nog iets nuttigs gedaan)en ik heb gitaar gespeeld. M'n ouders waren dit weekend naar Rotterdam, dus ik had samen met mn zus het rijk alleen. We gingen heerlijk eten en de hele avond films kijken (Shall We Dance, Dirty Dancing I en II) en ik ging om 1 uur 's nachts We Will Take You With Us van Epica opzetten (niet echt mn zus dr smaak, dus zij ging maar slapen). Zondag heb ik me pas echt stierlijk verveeld, de tijd leek gewoon niet verder te gaan, maar ik heb het volgehouden met mn gitaar. En ik ga niet naar de Elf Fantasy Fair, want ik ga naar Rockweekend ;D Hehe.. wat een verhaal ;D
|
|
|
Post by Josssh on Apr 17, 2006 11:06:13 GMT 1
Maar mijn onzin verhaal is langer
|
|
|
Post by susanne on Apr 17, 2006 16:52:13 GMT 1
Mijne heeft meer info ;D
|
|
|
Post by Josssh on Apr 17, 2006 17:54:35 GMT 1
Dus in mijne zit meer onzin
|
|
|
Post by Alex on Apr 17, 2006 18:44:12 GMT 1
Hahahaha nou ja ik heb ook veel onzinnige dingen gedaan als ehmmmm film gekeken, battlestar galactica afleveringen gekeken... uitgeslapen... mijn wekker op maandagochtend vergeten uit te zetten Nu even bij mijn moeder geweest en straks lekker naar IceAge2
|
|
|
Post by Josssh on Apr 17, 2006 18:53:35 GMT 1
Hahahahhaha, dat is echt lullig, je wekker vergeten uit te zetten als je kan uitslapen! Ik vergeet het wel eens als ik ene paar dagen weg ga ofzo, zodat m'n ouders elke dag m'n stereo die dan te hard staat voor de vroege morgen uit mogen zetten . Ik heb vorige week maandag Ice Age 2 gezien! Was leuk! Dat beestje met die eikel vind ik ook super, maar was kwam iets teveel voor vond ik.... Mijn oude voetbalclub is in het nieuws, wedstrijd is afgelast omdat er teveel Feyenoord-supporters waren. Mijn oude club is Capelle en ze moesten tegen Ajax-amateurs.
|
|