|
Post by Josssh on May 3, 2006 20:32:20 GMT 1
ik beaam dat
|
|
|
Post by martijn on May 4, 2006 19:50:09 GMT 1
mooi dat is in ieder geveal een iemnad
|
|
|
Post by susanne on May 5, 2006 17:47:48 GMT 1
Uhm... oke.. ik heb geen stem meer Heb gisteren te hard gegild/meegeschreeuwd/meegezongen met Epica
|
|
|
Post by martijn on May 6, 2006 22:40:47 GMT 1
maar het was de moeite waard?
|
|
|
Post by susanne on May 7, 2006 11:15:52 GMT 1
Ja echt wel ;D Ik kijk uit naar de DVD ;D Ik heb nu nog steeds geen stem
|
|
|
Post by Josssh on May 8, 2006 21:42:43 GMT 1
Epica is trouwens wel nog meer in waarde gedaald bij mij... Als ze zelfs al topless vrouwen in gaan huren om vuur te spuwen... vind ik wel erg kansloos hoor. (20 mei weer naar Epica, maar Xystus komt ook, dus t komt helemaal goed )
|
|
|
Post by Haydenen on May 9, 2006 20:08:30 GMT 1
wat? topless vrouwen? vuurspuwende topless vrouwen? Weet je zeker dat je nog nuchter was?
|
|
|
Post by Josssh on May 9, 2006 21:29:47 GMT 1
Ik was er niet bij, maar foto's liegen niet
|
|
|
Post by martijn on May 15, 2006 17:40:23 GMT 1
geil
|
|
|
Post by martijn on May 15, 2006 17:59:31 GMT 1
maare claire heeft zich eindelijk aan gemeld... alleen zegt ze nog niet zo veel... :S
|
|
|
Post by susanne on May 16, 2006 19:28:22 GMT 1
Argh.. ben vorige week donderdag met mn pink tussen klapdeuren gekomen, nu ligt mn nagel eraf. Het was zaterdag dicht en nu stootte iemand er vandaag tegenaan en nu is ie dus weer open Was wel droog: k had dikke lol.. handen zaten onder het bloed.. de pauze was net af.. ik naar mn economie leraar "umm.. meneer.. volgens mij moet ik even naar de conciërge, mag dat?" dus ik naar de conciërge lopen, die man die me vorige keer ook hielp: "net 2 minuten geleden was ik nog bij je en nu heb je hem alweer open! Je wil me gewoon weer zien he?!" (NEE! hij is eng ) en mn wiskundedocente kwam wat later dat hok binenn, ik zat daar zo met mn handen onder het bloed.. zij: wat heb JIJ gedaan?! ik: ach.. donderdag tussen de klapdeuren gekomen en tja.. vandaag weer gestoten.. *ze keek al weg* oke, ik zal u de rest besparen
|
|
|
Post by Josssh on May 16, 2006 20:25:13 GMT 1
aaaaaaaaaah arme jij! je moet ook voorzichtig zijn he! Ik heb gister te horen gekregen dat ik mn propedeuse heb gehaald . En vandaag te horen gekregen dat ik zaterdag een sollicitatiegesprek heb bij Foka (fotowinkel). Alles loopt op rolletjes bij mij lijkt het wel
|
|
|
Post by martijn on May 16, 2006 21:40:16 GMT 1
ik hoef nog maar een week te wachten op mij n nieuwe auto maar is wel vervelend ik wil hem eigenlijk nu!
|
|
|
Post by Wietse on May 17, 2006 9:00:56 GMT 1
Argh.. ben vorige week donderdag met mn pink tussen klapdeuren gekomen, nu ligt mn nagel eraf. Het was zaterdag dicht en nu stootte iemand er vandaag tegenaan en nu is ie dus weer open Was wel droog: k had dikke lol.. handen zaten onder het bloed.. de pauze was net af.. ik naar mn economie leraar "umm.. meneer.. volgens mij moet ik even naar de conciërge, mag dat?" dus ik naar de conciërge lopen, die man die me vorige keer ook hielp: "net 2 minuten geleden was ik nog bij je en nu heb je hem alweer open! Je wil me gewoon weer zien he?!" (NEE! hij is eng ) en mn wiskundedocente kwam wat later dat hok binenn, ik zat daar zo met mn handen onder het bloed.. zij: wat heb JIJ gedaan?! ik: ach.. donderdag tussen de klapdeuren gekomen en tja.. vandaag weer gestoten.. *ze keek al weg* oke, ik zal u de rest besparen au *jikes*
|
|
|
Post by susanne on May 20, 2006 7:53:55 GMT 1
komt wel weer goed Is alleen even kut int begin.. maar ja Gisteren Madicken + dr moeder gesproken bij After Forever!! was wel leuk ;D Het optreden was echt onwijs gaaf!! Heb nog wat gescoord ook (setlist van AF en Trisomy en plectrum van Sander ) Nu ben ik moe en in Arnhem (sportdag) Ik ging om half 2 slapen en om 5 uur weer op *poor me* (zelfmedelijden.. hehe:P) (edit) Aaah.. Frans Bauer was zoo erg!! de sportdag op zich wel leuk, maar ik was echt doorweekt! en toen ging ik mountainbiken, zat ik helemaal onder de modder
|
|