|
Post by blacklightnin on Sept 29, 2007 11:40:56 GMT 1
ik heb al 3 jaar geen duits meer lol
|
|
|
Post by susanne on Oct 1, 2007 15:12:09 GMT 1
vrijdag was bruggerdag.. was zoo leuk! ik ging helpen bij Levend Ganzenbord, echt chaos daar! Alles en iedereen door elkaar rennen.. we moesten ook pantomime doen enzo hehe. toen ik klaar was nog naar de gymzaal gegaan, daar was tafeltennis en badminton, heb ik ook nog gedaan.. Looool.. maar heb wel braaf geholpen met opruimen ^^ Daarna was het tijd om te gaan eten, al die bruggers mochten de uberlekkere (tenminste.. dat vond ik groentensoep met brood eten en wij, bovenbouwers, gingen naar de A.C. de Boer voor een patatje en kippenbout hehe. Daarna gingen we met zn alleen School of Rock kijken en vervolgens was er nog een disco.. w000h000 =P
|
|
|
Post by ivo on Oct 2, 2007 22:37:02 GMT 1
|
|
|
Post by susanne on Oct 8, 2007 16:39:34 GMT 1
nog iets volkomen onzinnigs is de droom die ik vannacht had.. ik droomde dat het Annatarforum helemaal was omgegooid en dat ik niks meer kon vinden.. wat een droom he? xD
|
|
|
Post by lian on Oct 8, 2007 17:01:58 GMT 1
Dat is nog ns een nachtmerrie!!
|
|
|
Post by susanne on Oct 12, 2007 19:02:50 GMT 1
lol.. aaah mn werk was te gezellig xD oeh.. en! ik sport weer 0=)
|
|
|
Post by susanne on Oct 13, 2007 12:35:09 GMT 1
lana is dood! aan een hersenbloeding, die niet wilde stoppen..
|
|
|
Post by lian on Oct 13, 2007 13:41:16 GMT 1
Ik las op t Epicaforum dat je haar hebt laten inslapen... Heeft ze veel pijn gehad? Sterkte er mee, iig..
|
|
|
Post by dj on Oct 13, 2007 16:29:21 GMT 1
Sterkte Susanne met het verlies van lana.
|
|
|
Post by arjene on Oct 13, 2007 21:47:05 GMT 1
en lana is ?
|
|
|
Post by lianne on Oct 13, 2007 23:18:27 GMT 1
lana was de mooooie pers (kat).
|
|
|
Post by susanne on Oct 14, 2007 15:58:01 GMT 1
@ dj: www.gibbonplaza.com/dieren/lana/lana.htm#Ik las op t Epicaforum dat je haar hebt laten inslapen... Heeft ze veel pijn gehad? Sterkte er mee, iig.. Jup zo zielig.. eerst kon ze niet meer recht lopen, ze liep zigzaggend zeg maar. Daarna begon ze heel erg uit dr bek te kwijlen, toen begon ze heel zwaar te ademen en als ze een stukkie had gelopen te hijgen als een hond en keiveel miauwen toen gingen we naar de dierenarts en toen ging ze dr koppie heel raar draaien (ondersteboven) en dr ogen bewogen heel raar heen en weer... ze raakte toen helemaal in paniek en begon te janken. Dit allemaal in 1-1,5 uur tijd... en om half 11 was ze ingeslapen, t was zo zielig maar tis wel beter zo voor dr
|
|
|
Post by dj on Oct 14, 2007 17:12:58 GMT 1
Mooie site hoor, met mooie foto's van de dieren Susanne. Nog sterkte de komende tijd, want als een kat zo'n tijd bij je is geweest is dat toch heel erg allemaal. Wij hebben zelf onze kat nu 8 jaar en ik zou daar erg aan moeten wennen als hij er zomaar niet meer zou zijn.
|
|
|
Post by lian on Oct 14, 2007 19:40:29 GMT 1
de link doet het bij mij niet.. Heel vreemd. Mijn kat kwam vandaag niet opdagen bij het eten! en das heel vreemd, want normaal zittie al een uur van tevoren bij zn bakje te bedelen en hij kwam maar niet en hij kwam ook niet toen we m riepen... Dus ik kreeg al horrorbeelden in mn hoofd van Joeri die zichzelf ophangt, Joeri die bloedend onder een struikje ligt, overreden Joeri, maar toen bleek hij onder de dekens van mn zus dr bed in slaap gevallen te zijn. Doodeng was dat zeg.. Ik kan me nu heel goed voorstellen hoe je je voelt, Susanne.
|
|
|
Post by Wietse on Oct 14, 2007 21:54:37 GMT 1
de link doet het bij mij niet.. Heel vreemd. Mijn kat kwam vandaag niet opdagen bij het eten! en das heel vreemd, want normaal zittie al een uur van tevoren bij zn bakje te bedelen en hij kwam maar niet en hij kwam ook niet toen we m riepen... Dus ik kreeg al horrorbeelden in mn hoofd van Joeri die zichzelf ophangt, Joeri die bloedend onder een struikje ligt, overreden Joeri, maar toen bleek hij onder de dekens van mn zus dr bed in slaap gevallen te zijn. Doodeng was dat zeg.. Ik kan me nu heel goed voorstellen hoe je je voelt, Susanne. .com in .nl veranderen Sterkte Susanne =\.
|
|