|
Post by blacklightnin on Sept 9, 2007 13:27:33 GMT 1
Kabelbomen zijn leuk
|
|
|
Post by susanne on Sept 9, 2007 21:55:13 GMT 1
ik heb gisteren ontslag genomen.. en heb sollicitaties lopen bij de AH, Kwantum, McDonalds en Vomar
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 10, 2007 23:24:47 GMT 1
Kwantum Rocks!
dat blijkt maar weer XD
|
|
|
Post by madick on Sept 11, 2007 10:37:38 GMT 1
haha.. ehm ja... iig beter dan een supermarkt... Bij de supermarkt word je helemaal gek achter de kassa... Dan is het alleen maar: blieb,blieb,blieb,blieb,blieb,blieb,blieb.... en dat nog eens heelveel x 10.000 x
|
|
|
Post by arjene on Sept 11, 2007 13:11:23 GMT 1
hahaha
|
|
|
Post by Forsaken on Sept 11, 2007 13:17:45 GMT 1
Bleh, moet op zoek naar nieuwe werk, de thuiszorg heeft ineens geen mensen meer nodig, zit ik dan... Liefs,
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 12, 2007 21:13:07 GMT 1
theezorg geen mensen nodig? of is er geen geld meer... is er geen andere regio, of een verzorgings tehuis waar je terecht kan?
voorzover ik weet zijn er in de zorg nog altijd mensen tekort... vreemd...
|
|
|
Post by Forsaken on Sept 13, 2007 19:59:00 GMT 1
Tja, dat zal dan wel in de verpleging zijn, ik ben zelf van de huishoudelijke afdeling.
Liefs,
|
|
|
Post by huubseltje on Sept 14, 2007 9:53:34 GMT 1
;D haha.. ehm ja... iig beter dan een supermarkt... Bij de supermarkt word je helemaal gek achter de kassa... Dan is het alleen maar: blieb,blieb,blieb,blieb,blieb,blieb,blieb.... en dat nog eens heelveel x 10.000 x Heb ik in de stageperiode meegemaakt. In de supermarkt kom je ook nog eens heel erge lastige klanten tegen. Daar was er zo een. Een dag van te voren had de juf mij gewaarschuwd dat een van de meesters mij zouden komen checken of ik mij werk goed doe of ik met de klanten goed kon omgaan en hoe ik reageer op lastige klanten. Ik de volgende dag op mijn stageplek, ben ik mijn werk aan het doen op de groentenafdeling zie ik een leraar van de school achter iets uit de rekken halen en komt met zijn winkelwagen naar mij toe. Begint hij te klagen van: dit product is niet goed, dat is niet, dat is ook verkeerd, en dat en dit.... Buiten was het hard aan het regen en er kwam een oude oma de winkel in met een paraplu en zag die vent te keer gaan tegen mij. De vrouw was een vaste klant en vroeg aan mij: Valt die man jou lastig. Ik: Ja, heel erg zelf's. Haalt ze haar paraplu uit en begon die man ermee te slaan. ;D ;D ;D ;D Zei de vrouw aan die leraar: Jou zou ik wel eens willen hebben dan leerde ik je wel manieren. Ik tegen haar: Neem hem maar mee hoor, die valt mij 3 jaar al lastig. ;D ;D
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 14, 2007 13:59:40 GMT 1
Geniaal!!
|
|
|
Post by susanne on Sept 25, 2007 17:21:21 GMT 1
careerchange! ik ben aangenomen bij de McDonald's in Heerhugowaard!
|
|
|
Post by dj on Sept 25, 2007 17:28:54 GMT 1
careerchange! ik ben aangenomen bij de McDonald's in Heerhugowaard! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
|
|
|
Post by huubseltje on Sept 25, 2007 17:54:13 GMT 1
careerchange! ik ben aangenomen bij de McDonald's in Heerhugowaard! gefeliciteerd, susanne
|
|
|
Post by Wietse on Sept 25, 2007 17:54:52 GMT 1
careerchange! ik ben aangenomen bij de McDonald's in Heerhugowaard! cool Ik ken een Annatar lid die ook bij de Mac gewerkt heeft toch Lex?
|
|
|
Post by Alex on Sept 26, 2007 20:08:51 GMT 1
careerchange! ik ben aangenomen bij de McDonald's in Heerhugowaard! cool Ik ken een Annatar lid die ook bij de Mac gewerkt heeft toch Lex? Yep en tot nu toe toch een van de baantjes waar ik het echt onwijs naar mijn zin gehad heb. Niet zozeer omdat het werken bij de mac nou echt heel uitdagend was (al moet je als je er werkt toch ook echt wel iets kunnen) maar de gezelligheid met collega's was super. Heel wat af gekeet bij de mac. Veel feestjes na sluitingstijd en vaak na werken nog lekker delft in om te poolen tot 3 uur en dan nog langs de shoarmatent. Werd regelmatig een uurtje of 6. Zo ook mijn eerste vriendinnetje waar ik meer mee deed als zoentjes geven ontmoet ;D
|
|