|
Films
Jun 4, 2007 12:32:43 GMT 1
Post by madick on Jun 4, 2007 12:32:43 GMT 1
Ik ben afgelopen zaterdag naar de film Pan's Labyrinth geweest. Het is een sprookjes film voor volwassenen en ik vond hem erg goed. De beelden zijn heel erg mooi en de muziek ook! Het is ook een hele harde film. En hij is in het spaans. Dus dat is wel even wennen, omdat je nu opeens op de ondertiteling moet letten. Hij draait in weinig bioscopen (zonde want hij is erg goed), maar ik weet in ieder geval dat hij in Delft draait en in Schagen. www.panslabyrinth.com
|
|
|
Films
Jun 4, 2007 21:26:55 GMT 1
Post by Vincent on Jun 4, 2007 21:26:55 GMT 1
Wow, dat affiche alleen al ziet er mooi uit!! Ik ben vorige week naar Pirates of the Carribean III geweest. *zucht* Ik vond 2 eigenlijk al niks, maar goed, dit was dus nog slechter. Deel 1 vond ik erg leuk, zat een goed verhaal in, mooie beelden, en (tot op zekere hoogte natuurlijk) geloofwaardig. Maar dit was, evenals deel 2, weer een poging zoveel mogelijk special effects, stunts en gevechten in 3 slaapverwekkende uren te stoppen. Het enige beetje verhaallijn dat er nog in zat, was zo moeilijk te volgen dat dat de film uiteindelijk ook niet meer kon helpen. Het plot werd continu verdraaid en veranderd, maar op zo'n manier dat het niet te volgen was, erg vermoeiend. En pff, een half uur vechten op een schip op de rand van een waterkolk... sorry, maar van mij hoeft dat niet zo. Het is eigenlijk een beetje als bij Lord of the Rings, al het mooie, magische en bijzondere in het eerste deel, wordt in de volgende twee delen volledig te grabbel gegooid omdat het verhaal eigenlijk op is en de film puur steunt op grootstheid en special effects. (hoewel dat bij LOTR natuurlijk een ander verhaal is, daar moest men nu eenmaal het boek volgen ) Nouja, niet mijn ding dus. Ik hou het wel bij Pirates I, die is wel fijn
|
|
|
Films
Jun 5, 2007 11:18:01 GMT 1
Post by Wietse on Jun 5, 2007 11:18:01 GMT 1
Ik vond deel 3 wel tof hoor, was allemaal beetje vage wendingen inderdaad maar kon het wel waarderen . Maar ook al zeggen ze dat het het laatste deel is ik geloof er dus helemaal niks van. Dit vraagt zo enorm om een deel 4. En als je je dan bedenkt wat deel 1-3 opgeleverd heeft en dat de hele film industrie draait om centen... Mark my words volgende jaar kerst/thanks giving ligt de 3 dvd box in de winkels te koop. Nog geen jaar later kondigen ze deel 4 aan....
|
|
|
Films
Jun 5, 2007 18:43:42 GMT 1
Post by Alex on Jun 5, 2007 18:43:42 GMT 1
Ik hou wel van de humor vooral van Pirates. In alle drie is het lekker slap en over de top. Voor een niet heel erg hoogdravende film vol special effects en mooie shots vond ik hem zeker niet slecht. Deel 2 vond ik vooral 1 lange trailer naar 3 toe. Maar vond hem zeker niet teleurstellend. Maar goed ik kan films van 6 uur aan een stuk ook erg waarderen :-)
Dat er nog een 4 en 5 komt is al bijna zeker. Onze brave borst Johnny Depp heeft al toegezegd dat hij wel een 4 en 5 wil doen... dus dat die er ook nog gaan komen is bijna vanzelfsprekend
|
|
|
Films
Jun 5, 2007 21:08:40 GMT 1
Post by madick on Jun 5, 2007 21:08:40 GMT 1
Johnny Depp is wel lekker dus ik vind het allemaal wel best.
|
|
|
Films
Jun 5, 2007 23:43:27 GMT 1
Post by Mischa on Jun 5, 2007 23:43:27 GMT 1
Johnny Depp is wel lekker dus ik vind het allemaal wel best. Haha, je bent lekker bezig de laatste tijd Madick Ik had van Jamie al gehoord dat Pan's Labyrinth erg gaaf was, ik ben erg benieuwd. En Pirates 3 moet ik ook nog zien, net als the Transformers die binnenkort uit gaat komen!
|
|
|
Films
Jun 5, 2007 23:51:54 GMT 1
Post by lianne on Jun 5, 2007 23:51:54 GMT 1
Johnny Depp is wss ook de enige reden waarom pirates goed loopt
|
|
|
Films
Jun 6, 2007 0:27:48 GMT 1
Post by arjene on Jun 6, 2007 0:27:48 GMT 1
hahahaha ik ga hem morgen-avond (woensdag) kijken in de bios... we zullen zien ;D
|
|
|
Films
Jun 6, 2007 1:09:40 GMT 1
Post by Vincent on Jun 6, 2007 1:09:40 GMT 1
Mark my words volgende jaar kerst/thanks giving ligt de 3 dvd box in de winkels te koop. Nog geen jaar later kondigen ze deel 4 aan.... Dat geloof ik ook wel ja. En de humor is inderdaad wel fijn, kon ik wel erg om lachen. Maar in II vond ik het her en der wat ver gezocht, met zijn gespleten persoonlijkheidjes die als een dubelfrisss reclame langs kwamen. Nee, niet echt mijn ding. Maar Jack Sparrow is zeker een briljant personage. En wat Johnny Depp betreft, ik ga weliswaar meer voor Keira Knightley, maar kan me wel degelijk voorstellen dat vrouwen voor hem vallen. Maar om de een of andere reden hoor ik alleen maar dat mensen voor Orlando Bloom naar die films gaan? En dat kan ik me dus weer NIET voorstellen. Ik vind hem eigenlijk een beetje een pussy, en al helemaaaaal niet geloofwaardig als piraat... Johnny Depp is toch iets meer een robuste man dan En tevens een goed acteur, heb lang niet al zijn films gezien, maar wel een aantal, en daar komt-ie steeds weer vernieuwend doch gelofowaardig over. Dus ik ben blij dat er ook nog mensen als Madicken zijn, die voor Johnny gaan, ipv Orlando *grinnik*
|
|
|
Films
Jun 6, 2007 1:10:51 GMT 1
Post by Vincent on Jun 6, 2007 1:10:51 GMT 1
net als the Transformers die binnenkort uit gaat komen! Vond de tekenfilm serie altijd wel tof, ben benieuwd naar de film, dus laat maar weten
|
|
|
Films
Jun 7, 2007 9:07:56 GMT 1
Post by susanne on Jun 7, 2007 9:07:56 GMT 1
Johnny Depp is wss ook de enige reden waarom pirates goed loopt en Orlando Bloom:P ik vond Pirates 3 wel ok... de verhaallijn was alleen nog vaaaager
|
|
|
Films
Jun 7, 2007 9:33:03 GMT 1
Post by Wietse on Jun 7, 2007 9:33:03 GMT 1
Johnny Depp is wss ook de enige reden waarom pirates goed loopt en Orlando Bloom:P ik vond Pirates 3 wel ok... de verhaallijn was alleen nog vaaaager vage verhaal lijnen zijn goed lol. Niks is zo irritant als een film van 3 uur waarvan je iedere scene van te voren kan voorspellen ;D
|
|
|
Films
Jun 8, 2007 22:20:35 GMT 1
Post by susanne on Jun 8, 2007 22:20:35 GMT 1
true maaaaar als je de verhaallijn nog een béétje snapt, is het toch wel wat leuker hoor
|
|
|
Films
Jul 16, 2007 19:39:29 GMT 1
Post by susanne on Jul 16, 2007 19:39:29 GMT 1
volgende week zaterdag naar HP =) iemand hier die 28 days later heeft gezien?
|
|
|
Films
Jul 16, 2007 19:47:41 GMT 1
Post by gewoonmarkdanmaar on Jul 16, 2007 19:47:41 GMT 1
HP ;D. Heb afgelope dinsdag de nacht premiere gezien Hij was toch nog best vet
|
|