|
Post by Mischa on Sept 15, 2007 20:23:35 GMT 1
En bij deze de tekst van In De Maneschijn voor Mischa (volgende keer als toegift!) In de maneschijn, In de maneschijn, klom ik op het trapje naar het raamkozijn En je raadt het niet En je raadt het niet Zo doet de vogel(Armenwapperen) en zo doet de vis(Doen alsof je een vis bent) Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is (doen alsof je een duizendpoterige schoenenpoetser bent) En dat is één. (1 vinger opsteken) En dat is twee (2 vingers opsteken) En dat is dikke dikke dikke tante Kee En dat is recht (Rechte arm uitsteken) En dat is krom (gebogen arm uitsteken) En zo draaien we het wielletje dan weer omZoiets. Ik neem aan dattie de melodie wel kent...? hahahaha, hoe de neuk (we zijn immers nederlandstalige pop) doe je een duizendpoot die schoenen aan het poetsen is na???
|
|
|
Post by susanne on Sept 15, 2007 21:44:46 GMT 1
ehm...... wtf =| ik heb echt wat gemist!
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 16, 2007 12:17:46 GMT 1
Lian, kan je de muziek even in powertabs uitschrijven? dan heb ik er hier ook nog wat aan... lol
|
|
|
Post by lian on Sept 16, 2007 16:10:41 GMT 1
@ Mischa: gebruik je fantasie
|
|
|
Post by marijke on Sept 16, 2007 19:44:10 GMT 1
ik heb geleerd dat je een arm moet uitsteken en daaroverheen wrijven met de vuist van je andere arm ik heb alleen het verband met een duizendpoot nooit begrepen
|
|
|
Post by Wietse on Sept 17, 2007 18:42:20 GMT 1
En bij deze de tekst van In De Maneschijn voor Mischa (volgende keer als toegift!) In de maneschijn, In de maneschijn, klom ik op het trapje naar het raamkozijn En je raadt het niet En je raadt het niet Zo doet de vogel(Armenwapperen) en zo doet de vis(Doen alsof je een vis bent) Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is (doen alsof je een duizendpoterige schoenenpoetser bent) En dat is één. (1 vinger opsteken) En dat is twee (2 vingers opsteken) En dat is dikke dikke dikke tante Kee En dat is recht (Rechte arm uitsteken) En dat is krom (gebogen arm uitsteken) En zo draaien we het wielletje dan weer omZoiets. Ik neem aan dattie de melodie wel kent...? hahahaha, hoe de neuk (we zijn immers nederlandstalige pop) doe je een duizendpoot die schoenen aan het poetsen is na??? ik heb 2 kids die je dat allebij kunnen uitleggen Mies . Kunnenn hem wel in een metal jasje gieten? ;D
|
|
|
Post by lian on Sept 18, 2007 8:37:42 GMT 1
Tuurlijk! Met gitaarsolo... En blastbeats... En... nou ja, verzin maar wat origineels!
|
|
|
Post by alice on Sept 21, 2007 13:01:44 GMT 1
Haha, ik zie dat mijn voorstel om in de manenschijn in de setlist te gaan zetten goed is bevallen hier! Maar omdat A new dawn dus eigelijk in de manenschijn doet, kan Annatar misschien een ander kinderliedje doen?
|
|
|
Post by lian on Sept 21, 2007 13:22:41 GMT 1
Kabouter Plop?
|
|
|
Post by marijke on Sept 21, 2007 18:24:17 GMT 1
neeee! geen plop! Doe maar het smurfenlied
|
|
|
Post by lian on Sept 21, 2007 18:38:55 GMT 1
Dies wel erg makkelijk... Alleen maar 'lalalalalallalalalalallaalaaaa' Maar wel leuk
|
|
|
Post by Wietse on Sept 22, 2007 0:17:46 GMT 1
ergste is dat jullie het nooit hebben meegemaakt maar wij hebben een metal versie van "The Nightrider" en "Inspector Gadget" die we vroeger wel is als toegift deden lol.
|
|
|
Post by lianne on Sept 22, 2007 11:06:34 GMT 1
whaahahahaaa!
|
|
|
Post by Herr Schneider on Sept 23, 2007 10:03:46 GMT 1
ergste is dat jullie het nooit hebben meegemaakt maar wij hebben een metal versie van "The Nightrider" en "Inspector Gadget" die we vroeger wel is als toegift deden lol. Mwoahahahaa Ik was daar wel bij
|
|
|
Post by susanne on Sept 23, 2007 13:06:29 GMT 1
Inspector Gadget hehe ben heeeel erg benieuwd naar hoe dat geklonken heeft xD
|
|