|
Post by Wietse on Jul 9, 2007 23:56:30 GMT 1
ging er nog gefilmd worden? joa! dat was wel de bedoeling
|
|
|
Post by Vincent on Jul 10, 2007 0:00:47 GMT 1
que?
|
|
|
Post by arjene on Jul 10, 2007 8:14:43 GMT 1
ging er nog gefilmd worden? joa! dat was wel de bedoeling ja, ok, maar: hoe? wie? wat? waar? waarom? waarmee? waarvoor? hoeveel?
|
|
|
Post by Herr Schneider on Jul 10, 2007 12:33:12 GMT 1
joa! dat was wel de bedoeling ja, ok, maar: hoe? wie? wat? waar? waarom? waarmee? waarvoor? hoeveel? Mischa had mij gevraagd een logistieke stunt uit te halen om de camera van mijn ouders te organiseren. Dus de kans is groot dat ik dan de pineut ben
|
|
|
Post by arjene on Jul 10, 2007 12:36:40 GMT 1
nee ok, want mischa had mij gevraagd of ik kon komen filmen, maar hij wou 2 camera's gebruiken, 1 met een vast totaaltje op het podium, en 1 handbediend, beetje leuke dingetjes maken. Maar ik weet dus niet of hij nu 1 of 2 camera's heeft kunnen regelen, en moet ik gewoon een kaartje kopen voor 15 euro? of hoor ik dan bij de annatar "crew"? allemaal vragen
|
|
|
Post by madick on Jul 10, 2007 14:22:01 GMT 1
Volgens mij sta jij gewoon op de gastenlijst. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat je moet betalen. En volgens mij neemt wietse de tweede camera mee. Ik weet het niet precies.. voor de rest. Maar niet echt handig dat Mies dit niet goed doorgeeft. Heb je zijn telefoonnummer?
|
|
|
Post by arjene on Jul 10, 2007 16:13:05 GMT 1
ja, zal hem vanavond ff een belletje geven...
|
|
|
Post by Wietse on Jul 10, 2007 16:48:34 GMT 1
Volgens mij sta jij gewoon op de gastenlijst. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat je moet betalen. En volgens mij neemt wietse de tweede camera mee. Ik weet het niet precies.. voor de rest. Maar niet echt handig dat Mies dit niet goed doorgeeft. Heb je zijn telefoonnummer? 2e cam komt bij mij vandaan.
|
|
|
Post by arjene on Jul 10, 2007 19:37:02 GMT 1
ok, net ff met mischa gebeld, en er komen dus 2 camera's 1 op het podium, en 1 tussen het publiek. En hoogst waarschijnlijk zal ik die dan bedienen en die gaan dan wat mensjes filmen die dit doen: maar ja, zie jullie allemaal zondag dan wel... ;D
|
|
|
Post by Herr Schneider on Jul 11, 2007 11:37:29 GMT 1
Wel handig inderdaad als mij ook even verteld wordt wat het exacte camera-plan is. Statief nodig bijvoorbeeld, als ik dit lees begrijp ik dat "mijn" cam op het podium gaat zijn?
|
|
|
Post by arjene on Jul 11, 2007 17:37:17 GMT 1
dat ligt eraan welke cam het beste is...
maar ik neem ook een (goed/dik/stevig) statief mee, en een groothoeklens-adapter... zodat we het totaal plaatje nog wat totaler kunnen maken.
De 4 tape-jes (mini-dv neem ik aan) worden dan nog geregeld door mischa.
Maar wat voor camera neem jij dan mee? type etc?
|
|
|
Post by Wietse on Jul 12, 2007 9:13:33 GMT 1
dat ligt eraan welke cam het beste is... maar ik neem ook een (goed/dik/stevig) statief mee, en een groothoeklens-adapter... zodat we het totaal plaatje nog wat totaler kunnen maken. De 4 tape-jes (mini-dv neem ik aan) worden dan nog geregeld door mischa. Maar wat voor camera neem jij dan mee? type etc? Een sony digitaal ding type moet ik thuis even kijken.
|
|
|
Post by Herr Schneider on Jul 12, 2007 9:45:02 GMT 1
Ik snap het niet meer. Gaat het nu om 2 camera's of 3. En waar komen die cams allemaal vandaan?
|
|
|
Post by arjene on Jul 12, 2007 10:58:35 GMT 1
2 camera's... 1 van wietse en 1 van herr schneider voor verdere duidelijkheid moet je mischa maar bellen
|
|
|
Post by Herr Schneider on Jul 12, 2007 11:59:31 GMT 1
2 camera's... 1 van wietse en 1 van herr schneider voor verdere duidelijkheid moet je mischa maar bellen Of mischa mij haha
|
|