|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 14:33:01 GMT 1
lian, kun je niet beter een hotel beginnen? ik denk dat je vader hier vast heel blij van word :'P "ja pap, ik heb even het halve annatar forum uitgenodigd, vind je niet erg he? nee, jij rent toch al gillend weg bij de eerste noot metal die je hoort" (dat was wel grappig eigenlijk, het duurde alleen even voor ik begreep waarom die zo spastisch begon te lachen en toen hard wegliep :'P)
|
|
|
Post by Enja on Nov 9, 2007 15:25:04 GMT 1
Dat laatste stukje snappen Lian en ik niet helemaal maar ach, ik heb hier al meerdere malen met 8 man in huis geslapen, en zolang er geen ontspoorde bandleden bij zijn vallen mijn ouders (en daarmee dus die van Lian) best wel mee ^^ en anders hebben Danny en Tycho vast nog wel een kamertje.
|
|
|
Post by lian on Nov 9, 2007 16:01:42 GMT 1
Ja inderdaad. Mijn moeder zei zelfs dat ze Epica goed vond, en mn vader betrapte ik laatst op een melodietje van After Forever dattie zat te neuriën. Dus ze zijn wel een beetje metal:P
Maar ik denk idd dat ze t niet leuk vinden. We werken ze wel uit huis ofzo. ("waarom gaan jullie begin december niet gezellig samen in een hotelletje??")
|
|
|
Post by tcf on Nov 9, 2007 16:29:22 GMT 1
als het echt niet lukt, kan ik mn ouders altijd nog vragen of er 1 of 2 mensen bij mij kunnen slapen
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 16:58:34 GMT 1
Dat laatste stukje snappen Lian en ik niet helemaal maar ach, ik heb hier al meerdere malen met 8 man in huis geslapen, en zolang er geen ontspoorde bandleden bij zijn vallen mijn ouders (en daarmee dus die van Lian) best wel mee ^^ en anders hebben Danny en Tycho vast nog wel een kamertje. ik heb jou vader toen eens helemaal over de rooie gekregen met Dream Theater :'P het mooiste was nog wel dat de 70+ers het wel mooi vonden maar ik ben toch bang dat ik een vrij groot ruimtegebrek heb in mijn kamer, en dat mijn ouders het niet goedvinden als er zomaar door heel het huis ongedefineerde forummers liggen... als het echt niet lukt wil ik wel een poging wagen, maar ik ben er toch bang voor
|
|
|
Post by Enja on Nov 9, 2007 17:22:52 GMT 1
Ja inderdaad. Mijn moeder zei zelfs dat ze Epica goed vond, en mn vader betrapte ik laatst op een melodietje van After Forever dattie zat te neuriën. Dus ze zijn wel een beetje metal:P Dat meen je niet!!
|
|
|
Post by lianne on Nov 9, 2007 21:44:23 GMT 1
Blijf jij ook hier slapen!! Vind het best hoor, ben ik jullie "ouderlijk" toezicht wel voor dat weekend
|
|
|
Post by susanne on Nov 10, 2007 23:47:38 GMT 1
@ wietse.. PM maar als je meer weet dan =)
ik ben er denk ik rond half 12... fucking vroeg mn nestje uit =( en de 7e naar Emilie Autumn.. ik ben zoo dood zondag! en dan mot ik nog leren ook, uiteraard =P
|
|
|
Post by Forsaken on Nov 12, 2007 0:04:58 GMT 1
Hmmm dat is wel weer een pokke-eind weg voor mij, en ook ik zit de vorige avond bij Emilie Autumn.. Liefs,
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 12, 2007 8:24:50 GMT 1
nog een kandidaat voor hotel Blasse
|
|
|
Post by lianne on Nov 12, 2007 11:17:25 GMT 1
Hmmm dat is wel weer een pokke-eind weg voor mij, en ook ik zit de vorige avond bij Emilie Autumn.. Liefs, ja waar denk je dat suus en ik de avond ervoor zijn? Ook EA ;D
|
|
|
Post by Enja on Nov 12, 2007 16:26:17 GMT 1
Als je chagereinig bent van de moeheid kom je er niet in hoor!
|
|
|
Post by lianne on Nov 12, 2007 18:19:55 GMT 1
chagerijnig van moeheid? mweh denk eerder dat ik hyper ben... van moeheid XD
|
|
|
Post by Wietse on Nov 12, 2007 21:48:22 GMT 1
Ook de 9e komen he. Wie weet sta ik dan ook wel te *kuch* Je weet maar nooit he *kuch kuch*
|
|
|
Post by lianne on Nov 12, 2007 22:42:17 GMT 1
lol, is dat een hint? Dan moet ik toch lian en enja lief aankijken wat anders ga ik het qua centjes niet redden. De ns is leuk, maar ik wil hun niet overdadig sponseren
|
|