|
Post by gewoonmarkdanmaar on Jul 17, 2007 12:40:27 GMT 1
Ben der ook wel bij denk ik
|
|
|
Post by marijke on Jul 17, 2007 15:58:42 GMT 1
Anders gaan we gezellig met iedereen van dit forum die hier heen gaat lekker met zn allen avondeten in de Herenhof! (winkelcentrum) Das nou nog ns gezellig ja!!!!! hebben ze daar eigenlijk wel eettentjes behalve die chinees en de vork waar ik niet naar binnen wil?
|
|
|
Post by lian on Jul 17, 2007 16:18:37 GMT 1
Sinds wanneer wil jij niet bij de vork naar binnen? Er zitten... supermarkten? enne... een thai volgens mij. Nou ja, t wordt iig gezellig!
|
|
|
Post by marijke on Jul 17, 2007 16:25:15 GMT 1
Sinds wanneer wil jij niet bij de vork naar binnen? weet ik niet. ben in een koppig-en-niets-is-leuk-(behalve Annatar)-bui
|
|
|
Post by Wietse on Jul 17, 2007 16:30:25 GMT 1
Sinds wanneer wil jij niet bij de vork naar binnen? weet ik niet. ben in een koppig-en-niets-is-leuk-(behalve Annatar)-bui dat behalve Annatar is niks mis mee =)
|
|
|
Post by marijke on Jul 17, 2007 16:33:24 GMT 1
weet ik niet. ben in een koppig-en-niets-is-leuk-(behalve Annatar)-bui dat behalve Annatar is niks mis mee =) nee he? en het is nog echt zo ook! :S
|
|
|
Post by susanne on Aug 27, 2007 19:31:41 GMT 1
nog iemand voor de merch nodig voor deze dag??
|
|
|
Post by lian on Aug 27, 2007 20:03:49 GMT 1
Ik wil wel meehelpen! (aangezien ik toch lang blijf hangen en er lang van te voren ben, omdat ik twee minuutjes van het kasteel woon)
|
|
|
Post by Forsaken on Aug 27, 2007 22:03:45 GMT 1
Pfff dat is wel érg ver weg zeg... Liefs,
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 19, 2007 15:23:08 GMT 1
het is alleen een beetje flauw voor mijn moeder want die is op die dag jarig. Maar ze vond het zelf geloof ik niet zo erg. hoop ik After Party bij Marijke! hihi of pre-party 't Kasteel, goed idee, maar hoe kom ik dan thuis? ik zou het zeer opprijs stellen als er iemand is die mij een logeerbed dan aanbieden! someone? please?
|
|
|
Post by lian on Sept 19, 2007 15:45:06 GMT 1
Mn zus en ik hadden al gepleit voor een afterparty bij ons thuis maar dat mag niet van mn vader.... Ik zou je een logeerplek aan kunnen bieden als dat wél zou mogen van mn vader, en dat denk ik eigenlijk niet... Ook een probleem voor de mensjes niet uit Alphen die met de trein komen: Het Kasteel ligt aan de andere kant van Alphen dan het station. En Alphen is niet zo klein dat je daar even heenloopt. Dus, óf bus, óf vraag even of ik je kan komen oppikken met de fiets (is zo'n twintig minuutjes fietsen naar mijn huis + Het Kasteel (en dat is dan weer vijf minuutjes lopen uit elkaar))
|
|
|
Post by marijke on Sept 19, 2007 18:59:43 GMT 1
het is alleen een beetje flauw voor mijn moeder want die is op die dag jarig. Maar ze vond het zelf geloof ik niet zo erg. hoop ik After Party bij Marijke! hihi of pre-party Ja ;D "Mam, ik heb wat visite voor je meegenomen!" =P
|
|
|
Post by blacklightnin on Sept 20, 2007 19:11:18 GMT 1
Ik zou je een logeerplek aan kunnen bieden als dat wél zou mogen van mn vader, en dat denk ik eigenlijk niet... óf vraag even of ik je kan komen oppikken met de fiets (is zo'n twintig minuutjes fietsen naar mijn huis + Het Kasteel (en dat is dan weer vijf minuutjes lopen uit elkaar)) - Da's jammer. ook niet als je het heel lief vraagt... En heb je geen leuke vriendinnen (okay of vrienden) die toevallig ook heen gaan en een plekje over hebben? - Laten we met z'n 10en vragen of jij even heen en weer wilt fietsen.. dat wordt een gezellige fiets tocht dan
|
|
|
Post by lian on Sept 21, 2007 13:29:41 GMT 1
We kunnen er twee vervoeren op de fiets (Als mn zus en ik naar t station fietsen en dan kunnen er dus twee achterop) En een vriendin van me gaat, maar die mocht eigenlijk niet (met veel argumenten weten te overtuigen) dus ik denk niet dat je daar kan logeren... Ehm... Er is wel een hotel in de buurt. Maar dat is denk ik wel behoorlijk duur. Maar ik kan je wel mn huis in smokkelen. Als je de dag erna voor zeven uur weg bent merkt mn vader er toch niks van edit: Oké ik heb t net heel lief gevraagd, en hij zei geen nee maar ook geen ja. Dus ik heb nog hoop voor je!
|
|
|
Post by susanne on Sept 21, 2007 16:49:46 GMT 1
kan ik achterop dan bij een van jullie? 0=0
|
|