|
Post by Edwin on Mar 21, 2007 21:32:02 GMT 1
Kwijl, die opnamens zijn goed. Mag ik een nummer zaterdag avond gebruiken in mijn uitzending? *zucht* kon dat maar in onze studio
|
|
|
Post by Alex on Mar 21, 2007 21:33:59 GMT 1
Kwijl, die opnamens zijn goed. Mag ik een nummer zaterdag avond gebruiken in mijn uitzending? *zucht* kon dat maar in onze studio Uiteraard mag dat, waarschijnlijk doe je je collega radiozender er wel een plezier mee hun programma even te noemen
|
|
|
Post by Edwin on Mar 21, 2007 21:41:16 GMT 1
Ja zou kunnen, maar daar verzin ik wel wat op. Leuk verhaaltje erbij ofzo.
|
|
|
Post by Edwin on Mar 22, 2007 20:26:48 GMT 1
Nog een voorkeur welk nummer ik draai?
|
|
|
Post by Vincent on Mar 22, 2007 20:49:41 GMT 1
Ja zou kunnen, maar daar verzin ik wel wat op. Leuk verhaaltje erbij ofzo. Ja, graag! Als je ons programma erbij noemt vind ik het geen probleem www.hollandcentraal.nl/studradioWelke zender gaat het om?
|
|
|
Post by verootjuh on Mar 22, 2007 21:03:56 GMT 1
Nog een voorkeur welk nummer ik draai? Twisted by Events!
|
|
|
Post by Vincent on Mar 22, 2007 21:59:38 GMT 1
Nog een voorkeur welk nummer ik draai? Twisted by Events! Dat is inderdaad ook het nummer dat wijzelf afgelopen maandag nog een keer herhaald hebben tijdens onze uitzending. Maar dat kwam gedeeltelijk ook omdat dat het langste nummer was (het draaiboek stond niet bomvol, dus alleen maar lange liedjes gedraaid *grinnik*)
|
|
|
Post by Edwin on Mar 23, 2007 16:59:46 GMT 1
Ja zou kunnen, maar daar verzin ik wel wat op. Leuk verhaaltje erbij ofzo. Ja, graag! Als je ons programma erbij noemt vind ik het geen probleem www.hollandcentraal.nl/studradioWelke zender gaat het om? Het gaat om het radio station Radio 3b Lokaal. Dat station bevind zich in berkel en rodenrijs. www.blackoutradio.nl meer info over het programma (het programma is het zwarte schaap van de omroep) Des te meer reden om los te gaan alleen live in de studio , denk dat de buren dat niet waarderen. En lange nummers.. Die kunnen soms erg handig zijn tijdens een uitzending ;D
|
|
|
Post by Edwin on Mar 24, 2007 14:59:29 GMT 1
Twisted by event word de opening vanavond, en ook alex even stalken.
|
|
|
Post by lianne on Mar 24, 2007 21:06:03 GMT 1
*zit nu te luisteren naar twisted by events*
|
|
|
Post by Edwin on Mar 25, 2007 11:58:28 GMT 1
Ik kreeg te horen dat de stream flink aan het bufferen was. De hele dag gaat het goed, en als dan de avond aan breekt en er echte programma's te horen zijn bij de omroep kan de live stream de luisteraars niet meer aan......
Twisted by event is gedraaid en op verzoek van madicken is inner strenght gedraaid.
|
|
|
Post by lianne on Mar 25, 2007 12:24:39 GMT 1
Klopt ja, hij was erg aan het bufferen.... Vervelend, maarja er was niet veel aan te doen vanaf de luisterende kant.
|
|
|
Post by Edwin on Mar 25, 2007 12:40:46 GMT 1
Ik hoorde het maar kan niks aan onze kant veranderen, dit omdat de server niet bij ons staat. Erg balen.
|
|
|
Post by lianne on Mar 25, 2007 12:47:19 GMT 1
Mja, het zal voor jullie als programmamakers ook wel enigzins frustrerend zijn, ik denk ook niet dat mensen heel lang zullen blijven luisteren als de radio telkens ff wegvalt :/
|
|
|
Post by Edwin on Mar 25, 2007 12:50:02 GMT 1
Klopt is het ook, maar andere plannen kunnen radio maken nog leuker gaan maken maar dat zijn plannen waar meerdere partijen een ja moeten geven dus nog even afwachten.
|
|