|
Post by madick on Jul 8, 2007 22:56:24 GMT 1
Je hoeft je niet te schamen hoor... Ik weet het ook niet meer....... Die smilie doet het niet op die zwarte achtergrond Je ziet de armpjes niet in het zwart... hihi
|
|
|
Post by Mischa on Jul 8, 2007 23:26:17 GMT 1
Je hoeft je niet te schamen hoor... Ik weet het ook niet meer....... schaam jullie! Inner Strength was het tweede nummer, daarvoor hebben we slechts My World gespeeld, dus je hebt bijna alles gezien
|
|
|
Post by madick on Jul 8, 2007 23:31:25 GMT 1
En My World was toch geluidstechnisch slecht... bij mij in ieder geval.. Mja.. m'n geluid was later ook niet zo best trouwens.
Hopen dat dat aanstaande zondag beter is!
Ik heb je wel zien staan... Maar heb niet gezwaaid. Staat zo knullig he.
|
|
|
Post by Vincent on Jul 9, 2007 0:16:30 GMT 1
Haha, dat geeft niet, ook zonder zwaaien heb ik het gemerkt Overigens wel top, dan heb ik dus alsnog bijna alles gezien. Maar blijkbaar zijn jullie dan dus ook niet stipt 14.50 begonnen? Dan was de vijf minuten uitloop vast ook niet erg!
|
|
|
Post by marijke on Jul 9, 2007 14:07:05 GMT 1
ahum... ik mag hier vast wel even mijn excuses aanbieden hè? aan de mensjes van de merchandise op vlietpop. Ik had een stift geleend voor een handtekening en ik had nog wel zo beloofd dat ik hem terug zou brengen. Dat was ik ook echt van plan hoor, maar ik kreeg me cdhoesje terug en zat daar eerst vijf minuten naar te staren. Daarna wilde ik de stift terug brengen maar mijn handen waren leeg en in mijn tasje kon ik het ding niet zo snel vinden. Dus ik dacht dat Mischa hem misschien backstage had laten liggen ofzo of een van de gasten de stift had laten terug brengen. wist ik veel. Maar ik kwam gisterenavond bij het uitruimen van mijn tas dus opeens die stift tegen... *schaam* dus hopelijk heb ik de merchmensjes niet al te veel last bezorgd en ik (of Lian) kan de stift op 2 november anders wel terug brengen hoor
|
|
|
Post by madick on Jul 9, 2007 16:06:29 GMT 1
Hihi Ik vind het wel een pracht verhaal! Je verteld het zo mooi. Maar je mag hem wel houden hoor. Als aandenken (ik wil een knipoog smilie.. waarom staat die er niet bij?? grrr...) Er zijn nog meer stiften in de wereld
|
|
|
Post by Wietse on Jul 9, 2007 21:05:19 GMT 1
Hihi Ik vind het wel een pracht verhaal! Je verteld het zo mooi. Maar je mag hem wel houden hoor. Als aandenken (ik wil een knipoog smilie.. waarom staat die er niet bij?? grrr...) Er zijn nog meer stiften in de wereld Heheh en Madicken zoeken joh zondag in de oefenruimte ;D
|
|
|
Post by verootjuh on Jul 10, 2007 7:14:01 GMT 1
|
|
|
Post by marijke on Jul 10, 2007 19:13:18 GMT 1
Hihi Ik vind het wel een pracht verhaal! Je verteld het zo mooi. Maar je mag hem wel houden hoor. Als aandenken (ik wil een knipoog smilie.. waarom staat die er niet bij?? grrr...) Er zijn nog meer stiften in de wereld o leuk *mist een toepasselijke smiley* ik ga hem ophangen aan de muur waar ik concertkaartjes enzo opplak. das nog eens een stift met een verhaal! Maar alsnog een keertje sorry voor mijn onhandigheid want het is wel een beetje flauw. maar goed.
|
|
|
Post by madick on Jul 10, 2007 21:16:33 GMT 1
Het is aangekomen bij de Merchandise mensjes. (knipoog smilie + tong)
|
|
|
Post by Alex on Jul 10, 2007 23:28:11 GMT 1
Ik heb afgelopen Zaterdag genoten van jullie optreden op Vlietpop in Leidschendam. Ik heb er een aantal foto's gemaakt die op mijn website staan. Je kan ze vinden op: vanvuren.info/Concerten/vlietpop2007Groetjes, Marcel van Vuren Freelance fotograaf foto.vanvuren.infoStond in mijn mail :-)
|
|
|
Post by Alex on Jul 10, 2007 23:36:22 GMT 1
|
|
|
Post by Alex on Jul 11, 2007 9:29:52 GMT 1
|
|
|
Post by Wietse on Jul 12, 2007 15:45:29 GMT 1