|
Post by Wietse on Sept 28, 2005 20:04:05 GMT 1
Jaja we spelen 25 november in Alphen aan de Rijn in het tijdelijke onderkomen van Het Kasteel. Als alles doorgaat wordt het samen met de bands: Trisomy: www.Trisomy.nlSlander: www.Slander.nlKortom komt dat zien!
|
|
|
Post by Alex on Sept 29, 2005 20:12:55 GMT 1
Staat ook al op de site van het Kasteel, alleen nog niets idd over de andere bands, maar zal wel komen als de rest ook bevestigd is. Vorige keer dat ik er was speelde ook Trisomy daar. Maar mag aannemen dat wij dit keer na hun spelen?
|
|
|
Post by Wietse on Sept 29, 2005 20:18:45 GMT 1
Wij sluiten af inderdaad Trisomy is al definitief bevestigd Slander wacht ik nog op als ik niks hoor ga ik morgen avond Walter telefonisch stalken
|
|
|
Post by Walter Slander on Sept 29, 2005 22:00:51 GMT 1
HAHA ik stalk jullie wel na de meeting is volledig besloten dat wij van de partij zijn, wilde nog een mailtje sturen ter bevestiging, hopelijk kan ik ook wat terug doen ,dit wil ik deze week proberen te regelen . Hier binnenkort meer over...
|
|
Wietse Niet aangelogd
Guest
|
Post by Wietse Niet aangelogd on Sept 30, 2005 19:12:22 GMT 1
Ok bij deze dus de line up
Annatar Trisomy Slander
Ik heb de definitieve lijst naar het kasteel gestuurd even wachten op een akkoord maar ik denk dat die er wel komt. Telefonisch was er al een akkoord
|
|
|
Post by martijn on Oct 30, 2005 13:12:05 GMT 1
Hebben jullie dan wel weer t-shirt's?
|
|
|
Post by Josssh on Oct 30, 2005 13:51:03 GMT 1
Maakt niet uit, we proberen er gewoon weer bij te zijn
|
|
|
Post by Wietse on Oct 30, 2005 17:03:04 GMT 1
Alles is geregeld. We staan de 25e echt in het kasteel. Het is in het tijdelijk onderkomen "THE MAX" aangezien het echte kasteel wordt verbouwd. Line-up in volgorde van spelen: Slander Trisomy Annatar Gaan we maar is ff een goed feessie van maken he. En T-shirts geen idee ik zal het opperen En ehh er zijn nog girlies. En ik ken zo al 2 of 3 heren die ook op dit forum komen die in een girly lopen hahaha. Ik zal jullie nie t verraden hoor Bram en Joeri.
|
|
|
Post by joeri on Oct 30, 2005 17:37:59 GMT 1
Alles is geregeld. We staan de 25e echt in het kasteel. Het is in het tijdelijk onderkomen "THE MAX" aangezien het echte kasteel wordt verbouwd. Line-up in volgorde van spelen: Slander Trisomy Annatar Gaan we maar is ff een goed feessie van maken he. En T-shirts geen idee ik zal het opperen En ehh er zijn nog girlies. En ik ken zo al 2 of 3 heren die ook op dit forum komen die in een girly lopen hahaha. Ik zal jullie nie t verraden hoor Bram en Joeri. hehhe kunnen wij er wat aan doen dat jij het super geil vind als jongens erin lopen en darom alleen maar girlys aan jongens verkoopt en liep je er zelf nou ook neit in pas een keer of was dat die rare geluidsman
|
|
|
Post by Josssh on Oct 30, 2005 17:49:20 GMT 1
dan vind ie mij dus gelukkig niet aantrekkelijk, want mij heeft ie tenminste ene normaal t-shirt verkocht
|
|
|
Post by joeri on Oct 30, 2005 17:51:26 GMT 1
hmm oja ik heb ook nog een normale
|
|
|
Post by Wietse on Oct 30, 2005 23:37:21 GMT 1
Alles is geregeld. We staan de 25e echt in het kasteel. Het is in het tijdelijk onderkomen "THE MAX" aangezien het echte kasteel wordt verbouwd. Line-up in volgorde van spelen: Slander Trisomy Annatar Gaan we maar is ff een goed feessie van maken he. En T-shirts geen idee ik zal het opperen En ehh er zijn nog girlies. En ik ken zo al 2 of 3 heren die ook op dit forum komen die in een girly lopen hahaha. Ik zal jullie nie t verraden hoor Bram en Joeri. hehhe kunnen wij er wat aan doen dat jij het super geil vind als jongens erin lopen en darom alleen maar girlys aan jongens verkoopt en liep je er zelf nou ook neit in pas een keer of was dat die rare geluidsman LOL Hee kijk uit he eerst mijn vrouw van de fiets gooien en dan nog denken dat ik je aantrekkelijk vind ook En die girly, Nee dat was onze drummer die kale weet je nog hehe.
|
|
|
Post by joeri on Oct 31, 2005 0:50:35 GMT 1
hehe mijn excuses voor dat ja weet het nog maar de geluidsman had hem ook aan buiten op een gegeven moment en bram is wel sexy in zn girly
|
|
|
Post by Josssh on Oct 31, 2005 9:36:16 GMT 1
hehhe kunnen wij er wat aan doen dat jij het super geil vind als jongens erin lopen en darom alleen maar girlys aan jongens verkoopt Maar je vind het zelf dus ook sexy... dus misschien verkoopt ie ze wel aan jongens om jou een pleziertje te gunnen...
|
|
|
Post by joeri on Oct 31, 2005 10:44:09 GMT 1
hahaha dat is dan ook wel weer vet naja de reden maakt neit uit ik heb hem iig greetz
|
|