|
Post by LostBoy on Sept 1, 2003 12:57:25 GMT 1
Okeej ik gooi ze er eerst maar hier ff op. Ze komen later wel onder een net mapje op de site maar, daar heb ik nu even geen tijd voor. Met dank aan Jan Berends die deze foto's heeft genomen Drool-ed ook.... Hehehehe.... anyway... mijn mening (inmiddels al over het halve internet gepost): Even een korte review van het optreden voor de Peter Tetteroo bokaal waar zij (helaas) de derde prijs behaalde, dit tegenover zeer geroutineerde bands die voor veel mensen makkelijker in het gehoor liggen, toch een hele prestatie... Annatar, westerpop/Peter Tetteroo bokaal: Ik heb erg genoten van het optreden... vooral "our embrace" en "remember" (als ik het goed onthouden heb, derde en laatste nummer). De techniek werkte niet denderend mee en dat was wel te horen op bepaalde puntjes, maar dat mocht zeker de pret niet drukken. En de regen bracht alleen maar extra sfeer (regen staat me goed)... een uitermate enthousiast publiek reagerend op een bijna net zo enthousiaste stage performance (leuk he zo'n catwalk?). Ondanks de achterblijvende techniek, kwam de zang toch heel overtuigend naar voren en werd er goed duidelijkgemaakt dat Annatar naar mijn mening een uitermate geslaagd vocaal talent in huis heeft gehaald, die zich ook nog eens op een podium weet te presenteren waarvan een hoop andere zangeressen nog wat van zouden kunnen opsteken. En dat is binnen het genre toch iets dat wel meetelt...
|
|
|
Post by ivo on Sept 1, 2003 13:12:58 GMT 1
ben k t zeker mee eens! klonk iniedergeval wel \m/ de regen boeide me iniedergeval niet, was niet echt koud ;D
|
|
hak
a......
|
Post by hak on Sept 1, 2003 16:38:43 GMT 1
;D coole foto's inderdaad... maar erm.. als jullie volgende keer echt "geile/lekkere" foto's willen.. doe dan allen een Manowar shirt aan!! ;D verder heb ik niets te melden zoals gebruikelijk maar ik moest me van neef registreren... ;D
oh ja.. nog 1 klein dingetje... Gwen, het is "mother is the name of god on the lips and hearts of all children." en de quote is ook niet van meneer Draven maar van meneer Edgar Allen Poe.. je had de voorletter wel goed. ;D
|
|
|
Post by Gwendolyn on Sept 1, 2003 16:44:06 GMT 1
;D coole foto's inderdaad... maar erm.. als jullie volgende keer echt "geile/lekkere" foto's willen.. doe dan allen een Manowar shirt aan!! ;D verder heb ik niets te melden zoals gebruikelijk maar ik moest me van neef registreren... ;D oh ja.. nog 1 klein dingetje... Gwen, het is "mother is the name of god on the lips and hearts of all children." en de quote is ook niet van meneer Draven maar van meneer Edgar Allen Poe.. je had de voorletter wel goed. ;D heb ik hem verkeerd gequote? Ff the Crow opnieuw checken.
|
|
|
Post by Mischa on Sept 1, 2003 18:01:36 GMT 1
heb ik hem verkeerd gequote? Ff the Crow opnieuw checken. Speelt Edgar Allen Poe in the Crow dan???
|
|
|
Post by elfje on Sept 1, 2003 18:12:18 GMT 1
|
|
|
Post by Firefoot on Sept 1, 2003 18:19:50 GMT 1
Speelt Edgar Allen Poe in the Crow dan??? Dat je dat niet wist...
|
|
|
Post by Alex on Sept 1, 2003 19:12:55 GMT 1
Stukje uit Delftse courant: Westerpop trekt elfduizend fans DELFT | De veertiende editie van Westerpop gaat de geschiedenis in als de drukst bezochte aflevering tot nu toe. Het festival aan de Frank van Borselenstraat trok in totaal elfduizend toeschouwers.
Het veld van het Grotiuscollege in het Westerkwartier werd zaterdag bevolkt door de acht à negenduizend toeschouwers. Een dag eerder trok de lokale talentenjacht om de Peter Tetteroo Bokaal tweeduizend popliefhebbers naar
het Westerkwartier. "In totaal hadden we ongeveer elfduizend bezoekers", zei Rene Steijger, de programmeur en gastheer van Westerpop. "Zoveel mensen hebben we nog niet eerder mogen ontvangen." De popliefhebbers kregen geen spijt van hun komst naar het gratis toegankelijke Westerpop. De optredens van Peter Pan Speedrock, Relax, Slovo en afsluiter OlaBola vormden de hoogtepunten. Westerpop 2003 was niet alleen de drukste, maar ook muzikaal de beste aflevering in de geschiedenis. Westerpop viert volgend jaar het derde lustrum. "Daar gaan we uiteraard veel aandacht aan besteden", beloofde Steijger. "Deze editie was in elk geval helemaal top. Bij het verlaten van het terrein gaven veel bezoekers vrijwilligers een hand. Om ze te bedanken. Waar maak je dat nou mee."
|
|
|
Post by ivo on Sept 1, 2003 19:44:22 GMT 1
Voor iedereen die TVwest kan ontvangen: WESTPOP donderdag 19.30, 20.30, 21.30 22.30, 23.30, 00.30 vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur zaterdagnacht van 01.30 tot 09.00 Of STADSRADIO DELFT: (106.3 fm, ether) en (92.9 fm, kabel) woensdag tussen 21:00 23:00 Westerpop special Weet niet of er ook wat over Annatar te zien valt, maar k zorg iniedergeval voor een (video)tapie voor de arme zielen die niet in den buurt wonen
|
|
|
Post by ivo on Sept 1, 2003 19:51:40 GMT 1
Hmmm, lijkt erop dat ze alleen stomme bands uitzenden www.tvwest.nlWestpop uitzending: 4, 5 en 6 september: Westpop is naar het toffe Westerpop in Delft geweest: * Intwine (je weet wel, met Roger van Idols) * Slovo (uit Engeland met de ex-gitarist van Faithless) * Olabola (feestband)
|
|
|
Post by Alex on Sept 1, 2003 20:15:28 GMT 1
Klopt. Ze hebben alleen video opnames van Westerpop zelf en niet van de bokaal. Wel radio opnames van Madicken net na ons optreden. Dat wordt op radio Delft tussen de nummers door uitgezonden
|
|
|
Post by madick on Sept 2, 2003 15:55:34 GMT 1
ja help!!! ik weet niet eens meer wat ik gezegd heb. Alleen dat ik in het begin heel erg zat.. van eh... eh... Ik wil het eigenlijk wel horen dus..
|
|
|
Post by Firefoot on Sept 2, 2003 18:43:10 GMT 1
Lekker is dat... zover weg is het niet van hier maar zowel geen TV West als Radio Delft hier...
|
|
|
Post by Wietse on Sept 2, 2003 19:06:34 GMT 1
Delftse courant QUOTE: De vele fans van Annatar waren niet blij met winnaar Artefact. Er bleef weinig over van de vreugde van die Artefact ongetwijfeld voelde. Staat een heel stukje in over de Tetteroo bokaal.
|
|
|
Post by madick on Sept 2, 2003 19:32:58 GMT 1
dat stukje wil ik eigenlijk wel even lezen dan en hebben. Wie kan daar aankomen?? of kopieren??
|
|