|
Post by Alex on Nov 16, 2006 13:16:48 GMT 1
Gister heeft er een grote brand gewoed in het complex waar ook de Schiehal in zit. Hier zijn wij met Annatar, Redeemer en Escape Everyday gevestigd met onze repetitieruimte. Op het moment van de brand waren al onze spullen in de Schiehal aanwezig. Erg benauwde momenten dus toen wij hoorden dat er een grote brand woedde waarvoor korpsen uit de hele regio waren opgeroepen. Gelukkig hebben wij geen schade opgelopen en is het beperkt gebleven tot een hal een eindje verderop in het complex. We hebben gelukkig ook geen rookschade opgelopen in het deel waar wij zitten. Wel hebben Mischa en ik een erg kort nachtje gehad, maar dat is maar weinig vergeleken met wat er voor ons had kunnen voltrekken. Door wisselende verhalen van politie en mede huurders konden we weinig te weten komen over de exacte plaats van de brand. Pas om 2 uur snachts mochten we de repetitieruimte betreden. Gerustgesteld zijn we toen huiswaarts gegaan na een babbeltje met de politie. Nieuwsberichten over de brand: nusearch.ilse.nl/searchresults.jspx?search_for=Brand%20in%20bedrijf%20in%20Delft
|
|
|
Post by susanne on Nov 16, 2006 17:54:58 GMT 1
zoo =O das niet gaaf =S maar gelukkig is er niks beschadigd ^^ (van jullie dan )
|
|
|
Post by Josssh on Nov 16, 2006 21:48:30 GMT 1
Poe he, dat is schrikken! Maar gelukkig is er niets verbrand of iets dergelijks.
|
|
|
Post by verootjuh on Nov 16, 2006 23:38:13 GMT 1
Wel hebben Mischa en ik een erg kort nachtje gehad, maar dat is maar weinig vergeleken met wat er voor ons had kunnen voltrekken. Pffff Mijn nacht was minstens net zo kort
|
|
|
Post by Alex on Nov 17, 2006 23:17:39 GMT 1
|
|
|
Post by Josssh on Nov 18, 2006 18:10:00 GMT 1
En jij wilt zeggen dat je van niets weet he....
|
|
|
Post by joeri on Dec 16, 2006 2:46:16 GMT 1
haha je moet ook niet roken als je drugs aan het maken bent vooral de gassen zijn zeer brandbaar en dat geeft meestal problemen
(A)
|
|