|
Post by Dave on Nov 1, 2007 13:29:40 GMT 1
Als je de goede versie hebt is deze waarschijnelijk 130 GB groot.. Vandaar dat dat wel even kan duren :-D
|
|
|
Post by Wietse on Nov 1, 2007 13:57:04 GMT 1
Symphonic choirs is een koorproggie om complete koren te kunnen gebruiken voor je muzikale arrangementen. En je kan het instellen dat het je aangegeven tekst uitbrengt. Delain gebruikt het programma ook voor zover ik weet volgens mij moet je klanken programmeren dus dat kan nog wel is een k** klus zijn
|
|
|
Post by susanne on Nov 1, 2007 22:30:54 GMT 1
aaaaargh! school is dit jaar veeel moeilijker dan vorig jaar =S dat hoort andersom te zijn als je het over doet.. maar dr is een vernieuwde tweede fase (tweede fase is havo 4+5 of vwo 4+5+6) en frans is echt heeel kut! en die docente denkt echt dat we keigoed zijn in frans =S vandaag een luistertoets gehad, die fransen lulden echt keisnel en veel! En mn lerares duits zit me alleen maar af te zeiken! ik was gewoon bezig met een tekst lezen.. 'susanne, ga eens aant werk!' ... daar was ik al mee bezig.. kutwijf =P en filosofie is niet echt leuk, te filosofisch voor me en 'Het Goede Leven' was een kutonderwerp, ik ben echt bang dat dit jaar echt zoo kut gaan eindigen =( maatschappijleer is trouwens ook niet mn favo vak.. kutpolitiek sorry, maar dit moest ik ff ergens kwijt.. ow en ik erger me dooood aan een gast uit mn klas! hij gaat zo ongeveer alle meisjes in de klas af (per sms xD) en denkt echt dat ie iedereen kan krijgen. en hij snoept echt de hele dag door! echt ziek, gisteren 1 kg snoep mee! en ik zit naast hem met wiskunde en latijn en hij denkt echt dat ie er zoooo goed in is xD staat voor allebei net aan een mager zesje hehe. dusss...
|
|
|
Post by lian on Nov 3, 2007 11:56:29 GMT 1
*is enja* als ik op uitloggen klik log ik niet uit. En dat wil Madicken dat ik me aanmeldt, wordt een beetje moeilijk zo! ^^ (of kan ik gewoon niet met een muis omgaan?)
|
|
|
Post by dj on Nov 3, 2007 12:02:15 GMT 1
Lian/Enja, ik had volgens mij net ook zo iets. Ik had mij uitgelogd, maar nadat ik een uur later weer naar deze site ging, was ik nog steeds ingelogd. Ze willen ons graag ingelogd houden! ;D
|
|
|
Post by lian on Nov 3, 2007 13:06:29 GMT 1
*is nu gewoon Lian* Ik heb mijn account op altijd ingelogd blijven gezet. Ik zal kijken of ik dat uit kan zetten, en Enja alsjeblieft, ik aanmeld moet dus met een d. ;-) *aaiaai* lief zusje.
|
|
|
Post by blacklightnin on Nov 3, 2007 13:50:49 GMT 1
Aanmeldt is toch ook met een d? en een A, en een l en nog meer letters... what's your point?
|
|
|
Post by lian on Nov 3, 2007 14:05:18 GMT 1
Flauw hoor!
|
|
|
Post by tcf on Nov 3, 2007 16:11:45 GMT 1
IK HAAT FRANS, moet een herexamen doen, maar krijg het maar niet goed genoeg voor mekaar, moet een 6 halen, hoop dat het gaat lukken... wish me luck
|
|
|
Post by lianne on Nov 3, 2007 19:24:43 GMT 1
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om frans te halen dus dan moet het jou ook lukken! kom op ik was een grote ramp en had uiteindelijk zelfs ee 7 op mn diploma
|
|
|
Post by Wietse on Nov 3, 2007 20:04:37 GMT 1
IK HAAT FRANS, moet een herexamen doen, maar krijg het maar niet goed genoeg voor mekaar, moet een 6 halen, hoop dat het gaat lukken... wish me luck succes was zo blij toen ik dat vak mocht laten vallen he lol
|
|
|
Post by tcf on Nov 3, 2007 20:29:52 GMT 1
ik liet het vallen, maar eindigde met een 5.3, das zo klote
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 4, 2007 11:16:13 GMT 1
Ik heb al 2 jaar geen frans meer gelukkig, en het gaat ook nooit meer gebeuren mijn ergernis is meerstal de NS of de RET, ligt eraan wie de meeste vertragingen heeft
|
|
|
Post by huubseltje on Nov 17, 2007 18:57:13 GMT 1
Ik snap niet waarom je je zo druk om maakt. Bang om erachter te komen dat jouw kunnen minder is dan je aanvankelijk dacht? Is alleen maar goed hoor vind ik. Want ze sturen niet zomaar iedereen er heen. Misschien kan je daar wel hogerop mee komen of een andere functie met betere salarisstrook krijgen. Licom NV heeft geen goede naam bij de werkers, zie het forum bij WSW Plein www.wswplein.nl/discussie/Dit bedrijf heeft geen goede bedoelingen met de mensen die daar werken. Meer dan 80% van ons werk worden nu door de Polen gemaakt waardoor bij ons de laatste half jaar bijna niks meer te doen is. Er zijn tijden bij dat mensen de hele dag met de handen over elkaar zitten omdat er helemaal geen werk voor ze is. Ik heb alles fijn uitgezocht en als het zo ver is dat we daar weg moeten vraag ik mij overplaatsing aan naar een ander WSW bedrijf en dat is het MTB in Maastricht. Mij kunnen ze / en mogen niet in een vrije bedrijf zetten want ik heb 1 jaar geleden een kopie laten maken van het functiegesprek die ik toen heb gehad. Daar staat in dat ik niet geschikt ben voor het vrije bedrijf. Een heleboel mensen hebben zo'n kopie niet laten maken.
|
|
|
Post by Forsaken on Nov 18, 2007 17:24:33 GMT 1
Hehe, ik heb zelfs 2 x (vrijwillig VMBO-T & HAVO) examen in Frans gedaan, ik vond het prachtig! Liefs,
|
|