|
Post by susanne on Nov 6, 2007 20:33:26 GMT 1
ik heb een tongpiercing : D
|
|
|
Post by tcf on Nov 6, 2007 23:19:51 GMT 1
vet, stuur eens een foto ;P
|
|
|
Post by lian on Nov 8, 2007 21:31:07 GMT 1
Al een foto?? *is ook benieuwd*
|
|
|
Post by lian on Nov 9, 2007 21:42:42 GMT 1
Okee, mag ik vragen wat Tycho en Danny tegen mij hebben?? *verplaatst de discussies van de onderwerphebbende topics*
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 22:31:26 GMT 1
Ik heb echt niets tegen jou. Ik loop gewoon een beetje te geinen, en als je goed oplet zie je dat dat niet alleen tegen jou gericht is. Ik loop gewoon altijd vage antwoorden te geven op vage opmerkingen =) soort zoekt soort zeg maar. Dat is dus echt niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen ofzo.
|
|
|
Post by tcf on Nov 10, 2007 0:21:49 GMT 1
heb helemaal niks tegen jouw, wat heb ik gedaan, ben me van geen kwaad bewust
|
|
|
Post by lian on Nov 10, 2007 13:39:30 GMT 1
Ik heb echt niets tegen jou. Ik loop gewoon een beetje te geinen, en als je goed oplet zie je dat dat niet alleen tegen jou gericht is. Ik loop gewoon altijd vage antwoorden te geven op vage opmerkingen =) soort zoekt soort zeg maar. Dat is dus echt niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen ofzo. Ik weet wat een flauwe opmerking is, die maak ik zelf ook. En t was geen 'vaag' antwoord, want iedereen weet best wat 'sterf' betekent. @ Tycho: jouW? Mijn flauwe opmerking dan maar: leer nederlands!!
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 10, 2007 13:50:10 GMT 1
Ik heb echt niets tegen jou. Ik loop gewoon een beetje te geinen, en als je goed oplet zie je dat dat niet alleen tegen jou gericht is. Ik loop gewoon altijd vage antwoorden te geven op vage opmerkingen =) soort zoekt soort zeg maar. Dat is dus echt niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen ofzo. Ik weet wat een flauwe opmerking is, die maak ik zelf ook. En t was geen 'vaag' antwoord, want iedereen weet best wat 'sterf' betekent. @ Tycho: jouW? Mijn flauwe opmerking dan maar: leer nederlands!! hmm.. ja ik kan niet zo goed tegen dat gemuggezift op mn nederlands... en zeker niet op forums ^^ dat beschouw ik niet als een plek waar het erg veel boeit. maar ik zal het niet meer doen
|
|
|
Post by lian on Nov 10, 2007 14:13:48 GMT 1
En ik ben al bezig al dat gecorrigeer van me in controle te houden. Ik doe t namelijk onbewust. (serieus!!)
Vriendjahs dan maar weer??
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 10, 2007 14:25:37 GMT 1
En ik ben al bezig al dat gecorrigeer van me in controle te houden. Ik doe t namelijk onbewust. (serieus!!) Vriendjahs dan maar weer?? is goed =) moet ik nog 100x schrijven 'ik mag geen ruzie maken op forum' of niet
|
|
|
Post by Wietse on Nov 10, 2007 14:27:45 GMT 1
En ik ben al bezig al dat gecorrigeer van me in controle te houden. Ik doe t namelijk onbewust. (serieus!!) Vriendjahs dan maar weer?? is goed =) moet ik nog 100x schrijven 'ik mag geen ruzie maken op forum' of niet hahhaha doe maar in eene immetje =). *zoekt naar een muts met ezels oren* Iedereen weer vriendjes hier ;D
|
|
|
Post by Gwendolyn on Nov 10, 2007 14:29:07 GMT 1
Ik geloof dat Wietse zijn type dingen eerst eens door een spellings check moet halen, want dit is niks :lol:
|
|
|
Post by Wietse on Nov 10, 2007 14:31:54 GMT 1
Ik geloof dat Wietse zijn type dingen eerst eens door een spellings check moet halen, want dit is niks :lol: oowwwwk dan... bijna net zo erg als tijdens je vwo examen werdt schrijven ipv werd lol
|
|
|
Post by Gwendolyn on Nov 10, 2007 14:32:54 GMT 1
nee dit was erger :lol:
|
|
|
Post by lianne on Nov 10, 2007 15:26:46 GMT 1
Grin Zijn alle annatar-dames ineens moderator geworden ofzo?
|
|