|
Post by susanne on Nov 10, 2007 23:36:00 GMT 1
je moet wat he =P ik heb lekkor nog geen foto... opgezwollen tong is niet sexy =P
|
|
|
Post by blacklightnin on Nov 12, 2007 10:23:20 GMT 1
kusje d'r op, zo weer over
|
|
|
Post by lianne on Nov 16, 2007 15:42:28 GMT 1
|
|
|
Post by lian on Nov 16, 2007 15:46:27 GMT 1
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 16, 2007 21:57:47 GMT 1
pffffffft... wat standaard zeg. Nou ja, de écht leuke smileys zijn er nog!!! hehe ik denk dat de smileys een beetje hun doel misten dit is wel beter ;D alleen heeft de grote forum mod niet helemaal begrepen dat je de ouwe niet weg hoeft te halen, je kunt er gewoon nieuwe bij toevoegen
|
|
|
Post by Wietse on Nov 17, 2007 0:31:55 GMT 1
pffffffft... wat standaard zeg. Nou ja, de écht leuke smileys zijn er nog!!! hehe ik denk dat de smileys een beetje hun doel misten dit is wel beter ;D alleen heeft de grote forum mod niet helemaal begrepen dat je de ouwe niet weg hoeft te halen, je kunt er gewoon nieuwe bij toevoegen was het maar zoon feest. Lol we zitten al aan de max die dit forum heeft te bieden zonder dat we er ernorm voor gaan dokken. Wel goed opgemerkt overigens ik heb er voor proberen te zorgen dat we in iig de standaard smileys hadden voor ;D En heb de leuktste erin geprobeert te houden =).
|
|
|
Post by Gwendolyn on Nov 17, 2007 9:21:55 GMT 1
Yay straks Sinterklaas kijken
|
|
|
Post by verootjuh on Nov 17, 2007 9:47:38 GMT 1
Yay straks Sinterklaas kijken Veel plezier! Ik hoef dit jaar "gelukkig" niet hihi
|
|
|
Post by Elisabeth on Nov 17, 2007 13:59:01 GMT 1
Ik ben geweest, maar tg wou Arwen meteen naar huis toen de boot was aangemeerd, ze vondt het verder niet nodig te wachten tot die lui aan wal kwamen want ze wilde graag naar opa toe (daar hadden we Fay even gestationeerd) en was het zat om met haar snotneus in de kou te blijven plakken. ze vindt Klaas en Piet toch niet zo interessant, volgend jaar beter zullen we maar zeggen...
|
|
|
Post by verootjuh on Nov 17, 2007 18:02:11 GMT 1
Ik ben geweest, maar tg wou Arwen meteen naar huis toen de boot was aangemeerd, ze vondt het verder niet nodig te wachten tot die lui aan wal kwamen want ze wilde graag naar opa toe (daar hadden we Fay even gestationeerd) en was het zat om met haar snotneus in de kou te blijven plakken. ze vindt Klaas en Piet toch niet zo interessant, volgend jaar beter zullen we maar zeggen... De ellende begint vanzelf als ze naar de peuterschool gaat ;D
|
|
|
Post by Wietse on Nov 17, 2007 18:13:20 GMT 1
Ik ben geweest, maar tg wou Arwen meteen naar huis toen de boot was aangemeerd, ze vondt het verder niet nodig te wachten tot die lui aan wal kwamen want ze wilde graag naar opa toe (daar hadden we Fay even gestationeerd) en was het zat om met haar snotneus in de kou te blijven plakken. ze vindt Klaas en Piet toch niet zo interessant, volgend jaar beter zullen we maar zeggen... De ellende begint vanzelf als ze naar de peuterschool gaat ;D whahah. Wij zijn vandaag in Schipluiden naar Sinterklaas geweest is het teniminste niet zodruk. Burton helemaal onder de indruk dat Sinterklaas en de Burgemeester een hand gegeven heeft. En de tweede piet die met pepernoten aankwam gaf hij een hand en zij ik heb al gekregen hoor =) (de schat). Uiteindelijk zitten zijn zakken nu nog steeds vol gok ik hahaha.
|
|
|
Post by Elisabeth on Nov 17, 2007 19:04:20 GMT 1
wel goeie manieren die burton
|
|
|
Post by susanne on Nov 18, 2007 14:19:09 GMT 1
ah lief ik heb afkickverschijnselen.. zeeën van tijd over! =P
|
|
|
Post by Elisabeth on Nov 19, 2007 11:56:31 GMT 1
afkickverschijnselen? waarvan dan? (sorry heb ik dat gemist?)
|
|
|
Post by susanne on Nov 19, 2007 15:02:38 GMT 1
tis wat overdreven maar ik mag dus t/m 1 december niet uit, niet naar vrienden, niet naar concerten, etc.
|
|