|
Post by lianne on Nov 19, 2007 19:34:11 GMT 1
en dat allemaal omdat je naar annatar bent geweest *geeft suus een aai over dr bolleke*
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 19, 2007 20:05:54 GMT 1
hehe ik denk dat de smileys een beetje hun doel misten dit is wel beter ;D alleen heeft de grote forum mod niet helemaal begrepen dat je de ouwe niet weg hoeft te halen, je kunt er gewoon nieuwe bij toevoegen was het maar zoon feest. Lol we zitten al aan de max die dit forum heeft te bieden zonder dat we er ernorm voor gaan dokken. Wel goed opgemerkt overigens ik heb er voor proberen te zorgen dat we in iig de standaard smileys hadden voor ;D En heb de leuktste erin geprobeert te houden =). nu komt mijn lekker snelle reactie (was een weekendje weg, en ik had de wifi binnen een uur al gesloopt ): kun je hem niet gewoon zelf hosten? de website heeft toch ook een server?? ben je ook van die irritante reclames af ^^
|
|
|
Post by Wietse on Nov 19, 2007 21:30:52 GMT 1
was het maar zoon feest. Lol we zitten al aan de max die dit forum heeft te bieden zonder dat we er ernorm voor gaan dokken. Wel goed opgemerkt overigens ik heb er voor proberen te zorgen dat we in iig de standaard smileys hadden voor ;D En heb de leuktste erin geprobeert te houden =). nu komt mijn lekker snelle reactie (was een weekendje weg, en ik had de wifi binnen een uur al gesloopt ): kun je hem niet gewoon zelf hosten? de website heeft toch ook een server?? ben je ook van die irritante reclames af ^^ zeker een optie =)
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 20, 2007 11:43:02 GMT 1
nu komt mijn lekker snelle reactie (was een weekendje weg, en ik had de wifi binnen een uur al gesloopt ): kun je hem niet gewoon zelf hosten? de website heeft toch ook een server?? ben je ook van die irritante reclames af ^^ zeker een optie =) doe dat dan gewoon he 5 minuten werk, leuke template jatten/maken en hoppa mooi forum ^^
|
|
|
Post by Wietse on Nov 20, 2007 12:59:45 GMT 1
doe dat dan gewoon he 5 minuten werk, leuke template jatten/maken en hoppa mooi forum ^^ We zitten ook nog met een "klein" stukje forum dat jij niet ziet dat overgezet moet worden dan. Dus wordt wel wat meer dan 5 minuutjes werk. Maar ik neem het serieus in overweging zal het er is met de rest over hebben donderdag.
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 20, 2007 17:41:25 GMT 1
en dat kun je gewoon aanpassen met permissies enzeau... niet zo moeilijk btw, kijk wel eerst ff of je de posts kunt back uppen... ik heb namelijk ook eens zo een gratis ding gehad, en toen ik dat wou overzetten kon ik die niet meenemen en als je dan wat neemt, neem dan phpbb3 ^^ die is zoooo mooi he
|
|
|
Post by lianne on Nov 20, 2007 18:37:30 GMT 1
phpbb3 zit vol met bugs en komt met ontiegelijk veel spambots. Waar ik moderate met Forsaken (WTforum) hebben we een fudforum, een hel qua layout maar het werkt heel fijn. Wij hebben daar ook een onzichtbaar mods only deel.
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 20, 2007 20:47:53 GMT 1
hmm, ik heb met phpbb3 eigenlijk geen problemen... het enige ernstige wat ik heb gehad is dat als ik de taal op nederlands zette ik niks kon posten, maar dat was eigenlijk best simpel op te lossen en dat mods only deel is gewoon een kwestie van permissies neerzetten fudforum heb ik eigenlijk nog nooit over gehoord ^^ ga ik zoeken
|
|
Tijn
ann....
Conteched for world domination!!!
|
Post by Tijn on Nov 21, 2007 0:45:19 GMT 1
@ Lordpnage: BOOM!!! HEADSHOT!!!
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 21, 2007 6:11:14 GMT 1
@ Lordpwnage: BOOM!!! HEADSHOT!!! Try and hit me, i can dance all day ervanuitgaande dat dit los staat van het forum gezwets
|
|
|
Post by lianne on Nov 21, 2007 7:54:58 GMT 1
Je zit in het onzintopic, wat wil je hier verwachten dan?
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 21, 2007 8:30:44 GMT 1
ja, maar ik dacht dat het misschien ergens nog door zou gaan op het vage gesprek dat wij hadden over verschillende forum soorten stom natuurlijk
|
|
|
Post by Herr Schneider on Nov 21, 2007 11:38:53 GMT 1
Ik heb enige tijd geleden ons forum overgeheveld van phpBB2 naar phpBB3, met succes. Wat spambots betreft, die heb je overal. Alleen een beetje jammer 2 dagen geleden toen ik van RC5 naar RC7 ging upgraden, het gebruikte template niet overweg bleek te kunnen met RC6+. Dus nu hebben we even een alternatief template, totdat ik tijd over heb om een nieuwe te klussen.
Verder vind ik phpBB3 gewoon geniaal.
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 21, 2007 15:15:41 GMT 1
is het ook ^^ maar volgens mij hang ik alleen nog ergens bij RC4 ofzo... ik moet ook weer eens upgraden
|
|
|
Post by lianne on Nov 21, 2007 20:58:44 GMT 1
Ik heb enige tijd geleden ons forum overgeheveld van phpBB2 naar phpBB3, met succes. Wat spambots betreft, die heb je overal. Alleen een beetje jammer 2 dagen geleden toen ik van RC5 naar RC7 ging upgraden, het gebruikte template niet overweg bleek te kunnen met RC6+. Dus nu hebben we even een alternatief template, totdat ik tijd over heb om een nieuwe te klussen. Verder vind ik phpBB3 gewoon geniaal. heb bij fud nog geen spambot gehad
|
|