|
Post by Wietse on Nov 8, 2007 23:36:55 GMT 1
Na allemaal droevig nieuws hebben we eindelijk wat leuks te melden. Na heel wat drummers en gitaristen gezien en gehoort te hebben. Zijn we het er over eens geworden dat we niet meer verder zoeken.
We hadden vanavond 2 muziekanten voor de 2e keer uitgenodigd. We waren direct na de eerste audtie al heel enthousiast en deze avond bevestigde ons gevoel alleen maar. We hebben besloten de audities te sluiten en 2 nieuwe Annatar leden te verwelkomen in ons midden. Zijnde: Bart Limburg op gitaar en Daniel Zonneveld op drums. Beide zeer bedreven muziekanten en speelde vorig jaar nog tegelijk met ons in het Archeon, toen nog in Vanadis.
We zullen Bart en Daniel in de komende 2 maanden klaar stomen om na 19 Januari Mischa en Bram te vervangen. We verwachten dat dit geen enkel probleem zal vormen. Sterker nog, kom allemaal 24 november naar de Rotonde in Berkel en Rodenrijs. Zeer waarschijnlijk zullen ze daar een nummertje meespelen.
In de komende dagen zullen we wat meer achtergrond informatie en foto's online plaatsen.
Zondag aanstaande maken we zeer waarschijnlijk bekend wie de tijdelijke vervangster van Madicken is.
|
|
|
Post by verootjuh on Nov 9, 2007 0:47:23 GMT 1
Whoohoo !go Annatar
|
|
|
Post by lian on Nov 9, 2007 12:46:26 GMT 1
Wow dat doen ze snel!! Maar eindelijk goed nieuws, dat hadden we wel nodig. *danst rondjes*
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 14:34:40 GMT 1
leuk gefeliciteerd! *wanneer komt de nieuwe cd :'P?*
|
|
|
Post by Wietse on Nov 9, 2007 14:42:00 GMT 1
leuk gefeliciteerd! *wanneer komt de nieuwe cd :'P?* We zijn er nog niet he al zijn we weer aardig op stoom aan het raken en geloven er ook voor de volle 100% in dat we na 19 Januari gewoon volop verder gaan. We hebben dan wel tijdelijke vervanging voor Madicken maar, we gaan vanaf volgende week audities houden voor een vaste zangeres. Ik kan wel verklappen dat we al aardig wat serieuze aanmeldingen hebben gehad. We gaan jullie op de hoogte houden . Als we dan weer alles compleet hebben en op dreef zijn gaan we verder denken over een nieuwe cd. Eerst ook maar is jullie verrassen met nieuw werk enzo wordt ook wel is tijd. Dus gaat nog even duren voor we een nieuwe cd hebben. Staat wel in de planning natuurlijk ;D.
|
|
Tijn
ann....
Conteched for world domination!!!
|
Post by Tijn on Nov 9, 2007 15:58:48 GMT 1
Ghehehe, Leuke fuck u richting Vanadis. You get what u deserve zeg ik maar. Ben erg benieuwd welke kant Annatar nu op gaat
|
|
|
Post by marijke on Nov 9, 2007 16:44:18 GMT 1
das heel goed nieuws
|
|
|
Post by lian on Nov 9, 2007 19:32:45 GMT 1
gehoort moet met een d. joh.
...Moet ik voortaan de posts schrijven? Op die poster stond een spelfout... Hier staat een spelfout... (A)
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 20:19:36 GMT 1
sterf.
|
|
|
Post by Alex on Nov 9, 2007 20:50:28 GMT 1
Volgens mij gaat dit net zo off topic :-P
Er is een speciaal onzin topic waar je je naar hartelust uit mag leven ;-)
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 9, 2007 21:14:56 GMT 1
goed. ik ga heel erg mijn best doen ^^
wanneer komen ze zichzelf introduceren op het forum?
als dat niet ontopic is weet ik het niet meer :'P
|
|
|
Post by lianne on Nov 10, 2007 15:28:57 GMT 1
Joy, Gelukkig zijn er nieuwe bandleden gevonden die de plek van mies en bram over gaan nemen. Was al even bang dat ik niet meer aan mijn annatar-verslaving toe zou komen. Nu nog een nachtegaaltje erbij... Btw, ik eis wel foto's van ze hoor... Even ook kijken of ze op die manier in de smaak vallen
|
|
|
Post by bart on Nov 10, 2007 15:45:12 GMT 1
Nou, dan kom ik me nu maar ns "introduceren" hier.
Hoi, ik ben Bart, en..
<-- dat bennik (duidelijk te zien, op zo'n avatar).
Khoop dattik mischa's plek goed kan overnemen, kheb er zelf wel vertrouwen in =)
|
|
|
Post by lord_pwnage on Nov 10, 2007 15:56:26 GMT 1
Nou, dan kom ik me nu maar ns "introduceren" hier. Hoi, ik ben Bart, en.. <-- dat bennik (duidelijk te zien, op zo'n avatar). Khoop dattik misha's plek goed kan overnemen, kheb er zelf wel vertrouwen in =) dat maken wij wel uit he wanneer is je eerste concert eigenlijk? oooh, kunnen jullie met zijn allen komen op de midwinter fair dat zou vet zijn
|
|
|
Post by lian on Nov 10, 2007 16:13:56 GMT 1
Nou, dan kom ik me nu maar ns "introduceren" hier. Hoi, ik ben Bart, en.. <-- dat bennik (duidelijk te zien, op zo'n avatar). Khoop dattik misha's plek goed kan overnemen, kheb er zelf wel vertrouwen in =) halloooo!! *zwaait* Ben jij nou ook meteen grunter? @ Danny: op 24 november spelen ze wel mee. Op de Midwinterfair... best, zolang Mischa en Bram maar op 19 januari spelen, want dat moet wel een mooi afscheid zijn!!
|
|