|
Post by madick on Mar 20, 2006 22:52:34 GMT 1
Kennen jullie onbekende/net beginnende bandjes die uit Nederland komen? Met website erbij is wel handig.
|
|
|
Post by Josssh on Mar 20, 2006 22:58:04 GMT 1
Die uit Nederland komen bedoel je?
Ikzelf vind Annatar opzich wel onbekend, en Spheres is ook niet echt bekend... Her Enchantment vind ik zelf ook zeer oké! Acrid, ook erg leuk! Cirrha Niva, machtig mooi! en niet te vergeten, het geweldige ELEXORIEN!
|
|
|
Post by madick on Mar 20, 2006 22:58:58 GMT 1
Ik kreeg een mailtje van iemand die ons gezien had in Metropool, Hengelo. Dit is zijn bandje: www.incinerated.nlDeze band vond ik doordat ik op het After Forever forum aan het rondsnuffelen was. Ze spelen cello en doen Apocalytpica na: www.sundqvist.tk
|
|
|
Post by Daviid on Mar 21, 2006 0:55:09 GMT 1
Bluewood www.bluewood.nlOp de site staan drie nummers die je kan downloaden, have fun!
|
|
|
Post by arasazi on Mar 21, 2006 7:44:31 GMT 1
The Wounded (www.the-wounded.nl) Ze zijn niet echt beginnend maar volgens voornamelijk in het westen tamelijk obekent. Band die echt de moeite waard is, je moet ervan houden, Soort Dark wave met een geweldige zanger. Echt een geweldige band. @jossh Elexorien is toch niet zo onbekent?
|
|
|
Post by vleerte on Mar 21, 2006 10:30:30 GMT 1
Die uit Nederland komen bedoel je? Ikzelf vind Annatar opzich wel onbekend, en Spheres is ook niet echt bekend... Her Enchantment vind ik zelf ook zeer oké! Acrid, ook erg leuk! Cirrha Niva, machtig mooi! en niet te vergeten, het geweldige ELEXORIEN! Wij zijn zo onbekend als het maar zijn kan idd:P WWW.SPHERESBAND.COM dusssss
|
|
|
Post by Wietse on Mar 21, 2006 13:34:35 GMT 1
www.ametheon.nlBandje uit onze oefen ruimte oefend na ons. Kwam er vorige maand pas achter dat ze ook "gothic" maken
|
|
|
Post by joeri on Mar 21, 2006 14:23:22 GMT 1
The Wounded (www.the-wounded.nl) Ze zijn niet echt beginnend maar volgens voornamelijk in het westen tamelijk obekent. Band die echt de moeite waard is, je moet ervan houden, Soort Dark wave met een geweldige zanger. Echt een geweldige band. @jossh Elexorien is toch niet zo onbekent? ahhh nee niet the woonded 1 keer gezien en dat was meer dan genoeg
|
|
|
Post by arasazi on Mar 21, 2006 15:07:44 GMT 1
Grom, ik zeg niet voor niks je moet ervan houden, het is eeen andere soort muziek maar als je er echt naar luistert zou je erachter komen dat het echt wel wat heeft.
|
|
|
Post by madick on Mar 22, 2006 10:34:06 GMT 1
ahhh nee niet the woonded 1 keer gezien en dat was meer dan genoeg Je schrijft het zelfs verkeerd. Is het zo erg? "je moet ervan houden" Ik ben wel benieuwd hoe het klinkt..
|
|
|
Post by Josssh on Mar 22, 2006 16:01:55 GMT 1
Op cd vind ik The Wounded wel aardig, moet er net in een bui voor zijn, maar live vind ik het niks. 1x Gezien en dat was m'n enige concert waar ik vrijwillig eerder weg ging...
|
|
|
Post by susanne on Mar 22, 2006 21:21:20 GMT 1
|
|
|
Post by Wietse on Mar 23, 2006 6:57:56 GMT 1
ahhh nee niet the woonded 1 keer gezien en dat was meer dan genoeg Je schrijft het zelfs verkeerd. Is het zo erg? "je moet ervan houden" Ik ben wel benieuwd hoe het klinkt.. heb ze wel is gezien maar ben er nou nie echt kapot van.. een keer was inderdaad genoeg. Of ze moeten ergens op een gratis festival staan waar ik toevallig toch ben
|
|
|
Post by susanne on Mar 23, 2006 17:58:40 GMT 1
Nooit van gehoord
|
|
|
Post by Haydenen on Mar 25, 2006 16:41:23 GMT 1
Josssh noemde ze al; Her Enchantment. Op het moment ligt hun website er even uit, maar daar was toch (nog) geen muziek te vinden. Darkest is hun nieuwste release.. probeer het eens als je hem kan vinden. Hun debuut "Sagas" is al bijna nergens meer te koop. ipv vrouwenstem ligt hier de nadruk bij de grunts van Richard. Lucy maakt het perfect af.
|
|