|
Post by Mischa on Nov 2, 2004 13:07:06 GMT 1
Goedendag mensen!
13 November zal Annatar het grote feest: Het komt uit de Koornbeurs deel 2! afsluiten
hier zullen onder andere the Napoleons spelen! het begint om 22:00 (Gratis Entree)
|
|
|
Post by Johan on Nov 4, 2004 14:47:45 GMT 1
Kewl man, ik kom ook! (de keuze aan smileys is flink geslonken <---- dit rode kruisje kijkt eigenlijk verdrietig)
|
|
|
Post by Wietse on Nov 4, 2004 18:01:41 GMT 1
Kewl man, ik kom ook! (de keuze aan smileys is flink geslonken <---- dit rode kruisje kijkt eigenlijk verdrietig) Hmm paar sites met smiley's zeker opgedoekt. Moeten we weer is wat nieuwe zoeken.
|
|
|
Post by joows on Nov 9, 2004 14:22:19 GMT 1
Leuk heeft nog iemand foto's van Maassluis? *is benieuwd* tot zaterdag x Joyce
|
|
Duut
an.....
|
Post by Duut on Nov 11, 2004 8:55:47 GMT 1
Jah, ws kom k ook wel even kijk as. zaterdag, voor de afwisseling in een tentamen periode!
|
|
|
Post by ivo on Nov 13, 2004 16:21:13 GMT 1
Dan kom ik ook ff kijken. Meem ik wel even mee voor de peper en kruitnoten
|
|
|
Post by AK-69 on Nov 14, 2004 21:15:46 GMT 1
Jaja het was weer gezellig in de koornbeurs afgelopen zaterdag , maar ik heb een klein vraagje aan Mischa: met wat voor jackson speelde je zaterdag? Ik ga zelf binnenkort een Dinky'tje kopen denk ik en ik ben gewoon benieuwd waar jij dan mee speelt.
|
|
|
Post by Mischa on Nov 19, 2004 21:15:30 GMT 1
Jaja het was weer gezellig in de koornbeurs afgelopen zaterdag , maar ik heb een klein vraagje aan Mischa: met wat voor jackson speelde je zaterdag? Ik ga zelf binnenkort een Dinky'tje kopen denk ik en ik ben gewoon benieuwd waar jij dan mee speelt. Ik speel zelf op een redelijk goedkope Jackson PS-4, volgens mij wordt dat model nu niet meer gemaakt. Het is gewoon een dinky alleen dan wat simpeler afgewerkt, en andere elementen erin. Ik heb zelf het brug element vervangen door een Dimarzio Super Distortion. Verder heb ik nog het een en ander laten customizen omtrent de schakelingen. gr, mischa
|
|