|
Post by derkesthai on Oct 4, 2005 14:44:07 GMT 1
Hmm, euh, hoi, ik ben Nico ik hing hier al een tijdje rond, maar mijn account deed het niet goed.. gelukkig heeft die behulpzame Wietse daar wat aan gedaan, en nu kan ik gewoon registreerd spammen, zeg maar Anyway, had jullie gezien op Occultfest, en ik vond het erg gaaf! Tijdens de de afterparty nog wat met jullie rondgehangen ("oooh was jij dat...") en dat vond ik wel gezellig Als jullie nog eens op een enigzins bereikbare plaats spelen dan kom ik zeker weer kijken! Tenminste, als ik niet zelf moet spelen, daar ik in twee bands (gitaar en bas) speel. Da's natuurlijk leuk maar ook druk! Daarnaast ben ik nu met mijn afstudeerstage bezig (Informatica.. ik is nerd nou ja, semi-nerd, zeg ik altijd, want ik heb een sociaal leven.) Maar goed, genoeg over mij hoor foto zal ik jullie niet aandoen, ik ben veel te eng. (Eventueel heb ik er nog wel een van Madicken d'r buik met een poppetje erop getekend hihi) Uhm, nja, dat was het wel.. denk ik. Feel free om wat dan ook te vragen
|
|
|
Post by nemesea1982 on Oct 15, 2005 10:42:11 GMT 1
ik ben hans 22 jaar uit ter apel groot fan van nemesea ,the gathering,after forever en dat soort bands en sinds kort annatar dankzij het nummer mazes in a mind die ik overigens heb met een fout halverwege het nummer dus als iemand mij eraan kan helpen mijn msn is after_forever1982@hotmail.com
|
|
|
Post by Haydenen on Oct 15, 2005 16:49:36 GMT 1
Welkom!!!
|
|
|
Post by Wietse on Oct 15, 2005 22:30:04 GMT 1
ik ben hans 22 jaar uit ter apel groot fan van nemesea ,the gathering,after forever en dat soort bands en sinds kort annatar dankzij het nummer mazes in a mind die ik overigens heb met een fout halverwege het nummer dus als iemand mij eraan kan helpen mijn msn is after_forever1982@hotmail.com Komt goed komt goed ff tijd vinden om ze te rippen krijg je 2 versies van me.
|
|
|
Post by nemesea1982 on Oct 21, 2005 11:57:09 GMT 1
ok gaaf dank je wel
|
|
|
Post by PukkiEpica on Oct 25, 2005 19:16:46 GMT 1
ik ben hans 22 jaar uit ter apel groot fan van nemesea ,the gathering,after forever en dat soort bands en sinds kort annatar dankzij het nummer mazes in a mind die ik overigens heb met een fout halverwege het nummer dus als iemand mij eraan kan helpen mijn msn is after_forever1982@hotmail.com Komt goed komt goed ff tijd vinden om ze te rippen krijg je 2 versies van me. Wiets, als je toch bezig bent gozer ;-) ik heb nl. diezelfde versie van hans anywayz...alles en iedereen welkom hier en k zla hier vaker mn smoelwerk laten zien
|
|
|
Post by Josssh on Oct 25, 2005 19:46:03 GMT 1
Jullie hadden gewoon op tijd moeten zijn met het bestellen van de demo Ik verkoop hem voor € 250,- (Nee, de komma staat niet op de verkeerde plaats ). Dat is een vriendenprijsje zullen jullie wel begrijpen he..
|
|
|
Post by PukkiEpica on Oct 26, 2005 10:25:56 GMT 1
Jullie hadden gewoon op tijd moeten zijn met het bestellen van de demo Ik verkoop hem voor € 250,- (Nee, de komma staat niet op de verkeerde plaats ). Dat is een vriendenprijsje zullen jullie wel begrijpen he.. hmm nouuuuu...eh..zien we nog wel..regel jij eerst werk voor me dan?!
|
|
|
Post by Josssh on Oct 26, 2005 11:41:36 GMT 1
Krantenbezorgster worden kan altijd en overal volgens mij
|
|
|
Post by Haydenen on Oct 27, 2005 17:24:46 GMT 1
nee dankje. Ik wacht dan wel gewoon tot de volgende cd/demo eraan komt
|
|
|
Post by PukkiEpica on Oct 29, 2005 9:40:22 GMT 1
Krantenbezorgster worden kan altijd en overal volgens mij das t mooie, heb ik me voor op gegeven, en dat bedrijf zou me terug bellen..maar heb ik nog steeds niks van gehoord.. -_- nee dankje. Ik wacht dan wel gewoon tot de volgende cd/demo eraan komt februari volgend jaar (Zei alex tenminste gister )
|
|
|
Post by Josssh on Oct 29, 2005 11:10:20 GMT 1
Ik ben stil!
|
|
|
Post by Wietse on Oct 29, 2005 12:11:05 GMT 1
uhhhh sjjjjt stil nou.
|
|
|
Post by Josssh on Oct 29, 2005 12:18:45 GMT 1
Ik heb in dat bericht van Wietse niet gezegd dat ze al 2/3 jaar zeggen dat die demo er bijna ankomt Ik heb het bericht ook niet ge-edit, ik heb geen idee waarom dat er dan ook bijstaat zo beter? ps. Mijn 100e post
|
|
|
Post by Wietse on Oct 29, 2005 16:11:18 GMT 1
Hmmmm weet wel bij wie je moet zijn voor een van de laatse 2 shirts he
|
|