|
Post by Rowan on Oct 30, 2005 20:46:00 GMT 1
nou, ik ben nieuw hier dus ik neem aan dat ik me maar even moet introduceren dan he? Ik ben Rowan, op sommige sites ook bekend als rowanescence of ainye. Ik ben een jongen van 16 jaar oud, Ik woon erg ver weg (andere kant van de maan) maar kan toch overal komen in nederland. Anders nog iets? ehh.. nouja, kan wel wat bandjes opnoemen waar ik naar luister maar dat is vast niet zo heel erg interessant dus dan doen we niet. Ik ben hier omdat ik las dat iemand naar een Annatar concert was geweest en er wel nieuwsgierig naar was. Toen heb ik me hier op het forum ook maar aangemeld omdat dat me wel gezellig leek ofzoiets. wat moet men weten over deze persoon: gek, lui, zit veel achter pc en heeft drie beeldschermen ;D
|
|
|
Post by Wietse on Oct 30, 2005 23:32:03 GMT 1
3 beeldschermen? Damn.. Staan ze ook om je heen of niet. dan kan je links en rechts kijken In iedergeval Welkom hier
|
|
|
Post by Rowan on Oct 31, 2005 0:11:31 GMT 1
eh nee. er staan twee naast elkaar met een derde (kleinere) erbovenop. Anders moet ik steeds mn hoofd draaien Ik post morgen wel ff een fototje ofzo, als ik niet zo moe ben..
|
|
|
Post by Rowan on Oct 31, 2005 13:10:14 GMT 1
jaa, je dacht toch niet dat ik een foto van mezelf ging posten he?
|
|
|
Post by Wietse on Oct 31, 2005 14:11:38 GMT 1
hahahah aso
|
|
|
Post by madick on Nov 9, 2005 8:51:53 GMT 1
Maar goed, genoeg over mij hoor foto zal ik jullie niet aandoen, ik ben veel te eng. (Eventueel heb ik er nog wel een van Madicken d'r buik met een poppetje erop getekend hihi) Haha!!! Was jij dat! Kan jij mij die foto sturen? Vind ik wel leuk. Naar: madicken@gmail.com
|
|
|
Post by joeri on Nov 9, 2005 13:29:35 GMT 1
hahah die moet je posten die foto die wil ik ook wel zien
|
|
|
Post by Daviid on Dec 16, 2005 9:32:18 GMT 1
Ik ben Daviid, 20 jaar, woon in Den Haag, speel keyboard voor ongeveer 12/13 jaar (heb het nooit echt bijgehouden), ik hou van tekenen, componeren, hardlopen en studeer sociologie in Utrech(!) Bands die ik zoal leuk vind zijn o.a. Apocalyptica, Tori Amos, Nightwish, Metallica, Sonata Arctica, Xystus, Pantera enz. Ik heb Annatar nooit live gezien en nooit echt gekend behalve dat ik het via via zo af en toe wel eens van naam hoor.. Om toch maar bij te houden wanneer er nieuwe gigs komen heb ik me maar op dit forum aangemeld in de hoop dat ik een keer een gig kan bijwonen.
dus. hoi!
|
|
|
Post by Johan on Dec 19, 2005 12:21:51 GMT 1
Welkom David! Altijd leuk om mede muzikanten te leren kennen
|
|
|
Post by Mischa on Dec 19, 2005 19:32:59 GMT 1
Hey David, volgens mij heb ik je wel eens zien lopen met de 'Catgirl' op Den Haag cs gr, Mischa ps. Welkom
|
|
|
Post by Mireille on Dec 19, 2005 23:30:58 GMT 1
Zo. Mreitje ook maar eens een account aangemaakt. Nu kan ik niet achter blijven hé! Goed: Ik ben Mireille. Zit op school en volg een mooie studie. (grafisch vormgeven) Mijn vrije tijd vul ik met (natuurlijk) muziek. Maar ook mijn gevulde tijd vul ik nog eens extra aan met muziek. Kon niet anders he! De rest van mijn vrije tijd gaat naar mijn 3 schatten van honden. We hebben Shiba Inu's (www.milagi.net/kuroaka) Verder ben ik fanatiek met prutsen aan de computer, tekenen, schilderen etc. etc. Heb daarnaast een liefde voor fotografie en kunst. Ben ook een fanatieke Dead or Alive speler (xbox) Enne een foto natuurlijk? Anders gaan jullie weer zeuren. Haha En verders moet je maar gewoon een kijkje nemen op: WWW.MIREILLEJANSEN.NL
|
|
|
Post by Mischa on Dec 20, 2005 0:58:19 GMT 1
hey babe leuk om je heir ook eens te zien
|
|
Ringfen
an.....
Ringfen the Elda
~*The Elda*~
|
Post by Ringfen on Jan 25, 2006 1:10:20 GMT 1
<---
|
|
|
Post by Wietse on Jan 25, 2006 1:53:23 GMT 1
<--- hehe welkom hier
|
|
|
Post by PukkiEpica on Jan 25, 2006 14:20:54 GMT 1
OOH MY! laat ik mijn neus hier ook maar weer es om het hoekje steken! hee wouw...ik zie mensjes die ik ken Hee daviid!! jou kennen we ook... whah..rofl najah..ik zal eens zien of ik hier weer vaker langs kan stuiteren =) ben veel te druk met school :s ciao, puk @ rowan....fuck...jij ook in zwolle 14 januari? (Zat toevallig ff op je site te koekeloeren, en k zag die foto's...)
|
|